Längtar1985 skrev 2013-12-09 15:29:45 följande:
Hej! Jag har oxå försökt sedan maj 2012. I januari ska vi få göra ivf. De har varken hittar fel på mig eller min man. Rosenrot funderar jag på att springa och köpa idag. Känns dock som att jag lagt ner en förmögenhet på tester, naturtabletter etc Hur ser planerna ut för er framöver? Har ni testat pergotime?
Hej! Nej det har vi inte testat.. Än så länga har vi inga planer eftersom vi inte vet vad de kommer säga när allt är utrett.. Nästa steg (om sambon spermaprov är bra) är att göra en spolning, sedan har jag ingen aning.
mumwannaB skrev 2013-12-09 15:16:31 följande:
Hoppas den dyker upp snart. Så jobbigt när kroppen ska hålla på o krångla... Blir det stimulerat FET för dig då? Hur många fick ni till frysen?
Välkommen hit. Tråden är inte så jätteaktiv längre men kan säkert få ny fart med nya människor.
Lycka till med utredningen! Känner igen det där med väntetiderna. Vi höll på i nästan 3 år med behandlingar på Sahlgrenska o funderade många gånger på att vända oss privat istället. Utredningen tog tid också, nästan ett år pga att gyn strulade till det med remissen till ivf.
Jag testade Rosenrot ett tag. Det är så länge sedan nu men har för mig att jag tyckte att jag kände av ÄL mer.
Men fy så jobbigt med krångel från gyn och långa väntetider! Riktigt så länge har inte vi behövt vänta (än så länge...)
Hoppas på att tråden kan få lite liv igen ja, känns bra att kunna få stöd och diskutera med andra i samma sits!