Nån som försökt över ett år vill längta på plusset tillsammans?
Hej minimuschki!
Fick ditt meddelande och hoppar in här :) Hej på er andra oxå naturligtvis! Presenterar mig:
Är 30, sambon 31 och vi är på försök nr 21. Har testat i princip alla mirakelpiller och metoder som diskuteras här inne på FL. Vi startade vår utredning i maj och var färdiga i slutet av september. Inga fel hittades på någon av oss. Remiss skulle skickas för IVF. Efter massa strul med gyn som inte haft någon läkarsekreterare under hösten och därför tydligen inte kan skriva remiss *ironiskt*, har de lovat att skicka remissen denna veckan. Turen har inte varit på vår sida det senaste året. Det har varit mycket frustration med bebisverkstaden som uppenbarligen inte fungerar plus att vi har påbörjat en husbyggeprocess där bygglovet har krånglat i flera månader.
Nu har jag bestämt mig för att dra lite i tyglarna när det gäller mina förväntningar. Absolut INTE för att jag tror att jag ska bli gravid om jag slutar tänka på det. Men jag tror att jag skulle må lite psykiskt bättre av en inställning där det inte MÅSTE bli plus just exakt nu. (Bara det blir inom en snar framtid ). Har gått på akupunktur snart två månader och hon säger att mina utgifter är större än mina inkomster, energimässigt. Så nu är det ordentlig mat, motion och ladda batterierna som gäller.
Frida - Du har förstått förkortningarna rätt. MA står för Missed Abortion och är ett missfall där fostret inte stöts ut av kroppen direkt. I menyn till vänster under forum => info & regler finns en rubrik förkortningar. Där hittar du alla förkortningar.