• Tussan05

Är Bon Prix bra att handla från?

Har letet febrilt efter en snygg bikini och hittade en på Bon Prix. Men något bak i hjärnan säger mig att jag för ett tag sedan läst att de skall vara dåliga, att folk har handlat där och inte fått varor, blivit debiterade flera gånger eller på annat sätt blivit lurade. Kan vara så att jag blandar ihop dom med någon annan sida så jag kände att jag vill kolla av lite här först då jag tänkte passa på att köpa lite annat också när jag ändå är igång.

Hur är eran allmäna uppfattning? Är dom bra eller har ni blivit lurade?

• Svar på tråden Är Bon Prix bra att handla från?
  • rockdoll

Jag har en kompis som handlat därifrån och för henne var det bara strul.
    Nu handlade hos för över en viss summa pengar, tror det var för mer än 4000Kr och då kan man inte betala över nätet utan då måste man betala via fatura och dom sturlade som sjutton med den där fakturan.
    Den var aldrig fel, men den var sen som sjutton och det tog jättelång tid för henne att få först fakturan och sen att väl få kläderna.

Jag hade gärna handlat därifrån för dom har sjukt snygga klänningar, men jag är lite tveksam då jag inte gärna betalar med kort direkt över nätet. Faktura går ju att få, men jag vet itne om jag vill hålla på och vänta i 2-3 månader från beställningsdag tills jag faktiskt har kläderna i min hand.

• Tussan05

Hmm, så känner jag lite också. Jag gillar verkligen deras kläder men då är det nog dom jag hört att det strular lite från. Tråkigt.

• Kenzi

jag har beställt därifrån 3 ggr. snabb leverans men fakturan va väldigt seg. Kläderna höll måttet, dock va ett par byxor trasiga i andra leveransen, men jag mailade bonprix och dom skickade ett par nya samma vecka så jag fick dom dagen innan jag skickade tillbaka dom trasiga byxorna.

• Capt Janeway

Jag har köpt en klänning från Bon Prix.

Snabb leverans.
    Rätt faktura.
    Klänningen satt snyggt.

NP

• Asia30

Hej Jag handlade förut i banprix då mins var bra en månad sen bestelade en overoll till min barn betald med visa kort pg anmärkning bonprix tagit pengar men inte skickat min bestelning ringde till kundservicechef och de så till mig du inte velcomen att handla, men pengar då frögsde jag de så jag ska få tillbaka tilss idag inte fat och en vecka sen de var lärda bonprix igen tagit från min konto pengar nu anmälde jag bonprix till polis BONPRIX jätte dålig????????

• Simben

Handlat flera gånger och aldrig nåt strul. Däremot tar det nån vecka eller två innan kläderna kommer men att de luras har jag varken hört eller varit med om själv.

Svar på tråden Är Bon Prix bra att handla från?