• Terese f

Sthlms (Huddinge) Mammor!

Hej!

Jag är 20 år (90a) och fick en dotter i Augusti. Har inte bott i Huddinge allt för länge och känner bara 1 här, är väldigt tråkigt. Vågar heller inte gå på öppna förskolan själv... (fegis;))

Finns det fler unga mammor i Huddinge eller i närheten och vill träffas och gå promenader, fika och göra annat skoj?

Känner verkligen att jag bara sitter hemma med dottern, och jag behöver komma ut och träffa folk!

• Svar på tråden Sthlms (Huddinge) Mammor!
  • RuqiyaRaliya01

inboxa mig om dt är ok för er tjejer

• Terese f
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-21 00:00:26 följande:
    inboxa mig om dt är ok för er tjejer
    umh, kom inte in på din "sida" men det ska ju vara ok :) Mitt nummer är 070 777 04 06 , vet inte när vi ska träffas men antagligen runt 11-12 , funkar de för dig?
  • RuqiyaRaliya01
    Terese f skrev 2011-03-21 07:48:42 följande:
    umh, kom inte in på din "sida" men det ska ju vara ok :) Mitt nummer är 070 777 04 06 , vet inte när vi ska träffas men antagligen runt 11-12 , funkar de för dig?
    ursäkta det var inte meningen att gå på din sida, jag ville bara skicka mail till dig så ursäkta.
  • Hankii

89a bor i södertälje, inte så himla långt från Huddige, Har en dotter som är född 6 augusti 2010 Glad

• RuqiyaRaliya01
    Terese f skrev 2011-03-21 07:48:42 följande:
    idag eller imorgon??
    om jag har fattat rätt så är det imorn.
  • Empiiis

I morgon om jag förstått rätt också Glad

• RuqiyaRaliya01

Kommer alla då eller och vart ska vi träffas??

• RuqiyaRaliya01

OBS: Grattis på er alla om barnet och
    jag heter Nimo mitt nr är 0736661718 om det är någon som är sugen på att prata.Skrattande

• Terese f
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-21 10:05:09 följande:
    Kommer alla då eller och vart ska vi träffas??
    blir ju iaf jag emma och du :) cvart ska vi ses?
  • RuqiyaRaliya01

ok va bra, det spelar ingen roll för mig. ex. huddinge   eller skärholmen för att börja med eftersom vi alla bor här??? bara förslag!

Svar på tråden Sthlms (Huddinge) Mammor!