• Terese f

Sthlms (Huddinge) Mammor!

Hej!

Jag är 20 år (90a) och fick en dotter i Augusti. Har inte bott i Huddinge allt för länge och känner bara 1 här, är väldigt tråkigt. Vågar heller inte gå på öppna förskolan själv... (fegis;))

Finns det fler unga mammor i Huddinge eller i närheten och vill träffas och gå promenader, fika och göra annat skoj?

Känner verkligen att jag bara sitter hemma med dottern, och jag behöver komma ut och träffa folk!

• Svar på tråden Sthlms (Huddinge) Mammor!
  • Buffy26

Hej du, ja e lite äldre än dig, 26 snart 27, och mina barn e 2,7 år, och 10 år, ja bor 10 min från huddinge. maila om du vill

• gnolan

Hej! Lite sent svar kanske men jag försöker. Jag är 32 och fick också en dotter i augusti. Sitter också hemma för mycket med min lilla tjej och hittar gärna på saker. Bor mellan Huddinge och Flemingsberg.
    Hör av dig om du vill ses!

• özledim

hej har du en mamma till men jag är 29 år snart och min ena son är snart 8år och en i magen kommer snart.. bor nära huddinge med men maila  så hörs vi Skrattande Du med Buffy26 det hade vart skoj 

• Empiiis

Tereeeeeeeese träffa miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :P Har ju hittat en ståltermos nu så nu kan jag bege mig ut hur jag vill Tungan ute

• Terese f
    Empiiis skrev 2011-03-14 17:26:01 följande:
    Tereeeeeeeese träffa miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :P Har ju hittat en ståltermos nu så nu kan jag bege mig ut hur jag vill Tungan ute
    hahaa hör av dig kvinna då! :D Nästa vecka:D?
  • Empiiis
    Terese f skrev 2011-03-17 10:08:45 följande:
    hahaa hör av dig kvinna då! :D Nästa vecka:D?
    aa det blir bra :pvilken dag som helst förutom måndag :p
  • Terese f
    Empiiis skrev 2011-03-17 10:45:02 följande:
    aa det blir bra :pvilken dag som helst förutom måndag :p
    okej, jag kan inte onsdag heller. Ska vi säga tisdag då ;)
  • Empiiis
    Terese f skrev 2011-03-17 11:18:38 följande:
    okej, jag kan inte onsdag heller. Ska vi säga tisdag då ;)
    Tisdag bli jättebra Glad
  • RuqiyaRaliya01

hej jag är 25 år och bor i huddinge, jag har inte bott länge i huddinge så jag vill ha kontakt ,
    har en son på 3 månader.
    vill gärna vara med, är det sent och vara med er???

Svar på tråden Sthlms (Huddinge) Mammor!