Inlägg från: Smulan87 |Visa alla inlägg
  • Smulan87

Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)

orkar inte läsa igenom tråden.

Men NEJ jag tycker inte det är OKEJ att testa KNARK oavsett i vilken form det än är.
    VARFÖR ska man testa sån skit för? tycker det är så sjukt att de är så många som anser
    det är okej asså..

• Smulan87
    Krokig Krokofant skrev 2011-02-22 08:49:25 följande:
    Säg så här smulan, jag antar att du druckit alkohol någon gång i ditt liv? Eller rökt en cigarett?

Tänk om det nu fanns någonting som var mindre farligt än båda? Tänk om det fanns någonting som inte gick att överdosera? Tänk om det fanns någonting som inte var beroendeframkallande? Tänk om det fanns någonting som man inte dog av eller fick massa farliga sjukdomar av?

Vore det inte bättre då att förbjuda alkohol och istället ge folk möjligheten att använda det?

Allt detta stämmer in på cannabis.
    Jo jag säger så.

För knark är olagligt av en annledning.

Nej jag är nykterist faktiskt, drack som ung kanske ett par helger om året.
    Röka kan jag inte då jag är rökallergiker, så nej inte ens testat, faktiskt.
  • Smulan87
    Krokig Krokofant skrev 2011-02-22 10:18:22 följande:
    Ja, vet du vad anledningen till varför cannabis är olagligt?

Är allt som är olagligt automatiskt rätt?

För inte så länge sedan var ju abort olagligt, var det rätt också enligt dig?

Samtidigt som många kvinnor fick skador pga illegala aborter och barns värde i samhället var mycket lägre.
    att abort ska vara olagligt tycker jag var bra, en sak om man blir tvingad som vid våldtäkt, eller om man är 11 bast och är gravid, allt har en gräns och blir man påtvingad så anser jag att en abort skulle kunna vara okej. Ja kalla mig katolik, men i vissa fall finns såklart då jag anser många bör göra abort för BARNETS skull då päronen inte är riktigt riktiga. Men alla ser vi annorlunda på saker, men mitt svar på TS är, NEJ jag anser inte att de är okej. Nu lämnar jag detta.
Svar på tråden Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)