Kemi, Matte, Engelska, Fysik, Biologi, Hela gymnasiet på hermods
85victoria skrev 2011-03-13 16:05:00 följande:
Okey, då förstår ja :) Tack! Har Ma A, B, C, Na, Kemi och fysik kvar så är helt klart en del : ) men börjar med övriga kurser nästa vecka, gick samhäll så saknar ju en del för behörighet.. :) men det ska gå :)
Började på läkar linjen i Slovakien men trivdes inte alls med landet så fick bli den långa vägen istället =P Fördelen är ju att vi hade otroliga mängder fysik och kemi så det känns ganska okey nu :)
Hade varit jätte skönt å ha nån å plugga lite me man känner sig ju lätt lite omotiverad när man sitter å läser hemma själv hela tiden : )
Vilka ämnen läser du nu?
Det jag menade med förslag är att läraren ger förslag på datum ni kan hålla det muntliga. Det är lite som ett förhör men mest handlar det om att du ska kunna redovisa att du har svarat på uppdragen. Som sagt lärarna är schyssta och vill oftast att man ska klara av det. Sen tror inte jag heller att några MVG frågor kommer upp på det muntliga, skulle ta för lång tid, men om någon annan har upplevt det kanske dom kan skriva det här på forumet!
Läser Kemi (usch) och ska börja med andra "bas" ämnen som naturkunskap, psyko, samhäll, bio B, Ma B... jag har läst Ma A och hade en lärare som heter Jesper om ja minns rätt, trevlig och lugn va han.
Vi håller kontakten väl