Inlägg från: Rymdblomma |Visa alla inlägg
  • Rymdblomma

Bakteriell vaginos

Jag har haft BV ett x antal gånger och min gynekolog säger att det finns ingen studie på varför dessa bakterier kommer och stannar om inte antibiotika tilltas.

Jag hade ett förhållande med en man på distans så vi sågs ungefär en helg i månaden och varje gång vi hade sex så fick jag BV av honom, det måste varit av honom då det endast uppkom efter sexuellt umgäng med den mannen. Fick behandlig för detta och lik förbannat kom det tillbaka dagen efter vi hade sex igen och jag fick en ny kur med antibiotika.
    De slutade med att jag drog mig för att ha sex med den här killen och eftersom vårat förhållande var väldigt konstigt och vi kom aldrig varran nära riktigt fastän vi var tillsammans ½ år sååå jag berättade aldrig något för honom just för att jag inte var bekäm med han.

Dock så kan bakterien som skapar BV inte leva på männens snoppar just för att de krävs mörks fuktigt varmt för att de skall överleva och tja så vitt jag vet så har inte män något hål som motsvarar kraven för ett BV samhälle.. Utan de enda som min gyn kunde tänka sig var att jag inte tålde killens kropps vätskor och resultatet blev bakterier som skapade en jätte äcklig lukt och obehagliga flytningar. Det var så jävligt att det luktade igenom byxor och trosor så tillslut fick jag alltid ett recept utskrivet på fler gånger för att slippa gå till mottagningen för att få ett nytt recept.

Så hade jag varit du hade jag undvikit sex, och ja vad jag fick höra så rubbar du antibiotikans läknings procedur , kan man säga så!? och behandligen tar längre tid och de kan hända att den slås ut helt och en veckas behandligng kan vara till ingen nytta..
    Och sen hur kul är de att du har sex med din dejt och när han drar ut snoppen så stinker de skit äckligt utav dina flytningar och vätskorrr som kommer från fittan.. Urk ne fan håll dig till inget sex under tiden och sexa på mer sen!

Svar på tråden Bakteriell vaginos