• Fattom88

Modifast(are)

Hej Alla!!

Jag ville bara säga att jag började med modifast i måndags med startvikt på 92,7 och har "redan" på 4 dagar gått ner till 91 kg och då har jag även tränat 2 indoor walking pass. Känner mig supernöjd ska bli kul o se resultatet på en hel vecka då jag väger mig igen på måndag.

Min "riktiga" startvikt är ju egentligen 101 kg efter att jag fått barn för ca. 10 månader sedan.
    Men jag tog tag i min vikt i början av året och lyckades gå ner dryga 8-9 kg på några månader men då kunde de gå upp och ner för mig ibland kunde ja träna ibland inte sen kunde d bli en hel del onyttig mat också så ja har ändå vart nöjd. O så fick ja höra om modifast av en vän som lyckades gå ner 14 kg på 5 veckor och då bytte hon ut alla måltider förutom 1 (lunch) . 

Tycker heller absolut inte att d e dyrt för som någon sa här också om man äter "vanlig" mat o all snacks o skit osv. så lägger man lätt ner minst d dubbla per månad. D ska va kul o följa andra som även använder modifast o se va de tycker o va de får för resultat osv.

Jag kanske glömde säga att jag bytte ut alla måltider förutom lunchen faktiskt för redan första dan kände jag att d skulle vara svårt och klara mig utan någon riktig mat på hela dan alls. Men jag känner mig nöjd ändå. Fortsätter d så som d gör idag så hoppas jag nå mitt mål inom 3 månader vilket är 70 kg. Så -21 kg till!!

Lycka till allaa!!
Svar på tråden Modifast(are)