HaBaNiTa skrev 2011-05-27 14:39:47 följande:
BeccaStina: Jag är här och är inne på renkur dag 5 nu tufft kan jag säga men har man viljan så går det ;) tänk på att dricka rikligt med vatten för att orka! Tänkte också köra 2 veckor o Sen LCHF o så får vi se. Imorse hade jag iallafall -2kg på vågen så det går sakta men säkert! Känns ändå bra med 2kg mindre på bara 4 dagar! Så här kämpar jag på!!! Hittade även en dunder rabatt på Apoteket idag 2pkt för 230 kr så jag köpte 4st o de hade alla smaker precis som på nätet ;) så nu har jag snart provat alla smaker som finns o alla är goda hittils. Känns skönt att ha hittat något som är gott att dricka o som man typ längtar till när man börjar känna hunger! hoppas vi kan hålla ihop i detta. Kram
Jo att det är tufft kommer jag ihåg, har kört detta förut innan jag fick barn nr två och det gick ändå toppen bra, grattis ingen dålig viktminskning håll i nu! det är värt det!!
Jag har inte provat alla smaker men choklad och kaffe smakar skit gott, banan och vanilj är helt okej tycker jag. denna gången har vi även beställt hem jordgubb och hallon. Vi har köpt via nätet så vi har köpt så det ksa räcka i två veckor, fick hem paket avin idag så i morogn hämtar vi och på måndag kör vi igång (har folk hemma här lördag till söndag så då e det inte roligt att köra igång) Längtar ska verkligen bli toppen nice att bli av med lite vikt igen!!