• froggan

Modifast(are)

Hej

Jag vill också haka på här!

Började min kur i måndags med en startvikt på 89.4, idag stod vågen på 88.2 så jag misstänker att jag har blivit av med en massa vätska. Försöker dock dricka en massa.
    Egentligen började jag redan 2 januari med att gå ner i vikt på "vanligt" sätt, så min egentliga startvikt är 93kg.
    Mitt mål (totalt) är -20 kg tills i november.

Mitt största problem är att jag blir så sjukt hungrig. Jag blir inte ett dugg mätt av en shake/puddig.
    Jag har lagt till 100g frysta jordgubbar till min middagsshake (passerar och blandar ner i shaken) för att få liite mer när det är "middagsdags", ca 30 kcal extra, men det är det värt ;)

Fortsätt gärna berätta hur det går för er. Er viktnedgång sporrar mig sååå mycket!!
    Att läsa hur mycket Immy har gått ner får mig att känna hopp =D

• froggan
    OHs mamma skrev 2011-06-02 15:12:04 följande:
    Jag gillar den här dieten men shit vad dyrt det blir!
    Hur klarar ni att lägga så mycket pengar på detta?
    Jag tycker inte att dryga tusenlappen är så himla dyrt för "mat" i 3 veckor.
    Vi gör av med betydligt mer när vi handlar vanlig mat. Då blir det ju godis, chips, glass, uteluncher, fika på stan osv och det kostar ju också en hel del.

-1.9kg på 4 dagar
    start 89.4
    nu 87.5
  • froggan

Hur går det för er i sommarvärmen?

8 dagar -2,7kg

känns som att det går sakta!?
    Fler än jag som inte "rasat" i början?

• froggan
    BeccaStina skrev 2011-06-07 19:13:25 följande:
    hur många modifast äter ni om dagen?
    jag äter 4 st och boostar med lite jordgubbar när energin tryter
  • froggan
    Immy skrev 2011-06-10 22:47:32 följande:
    Oj! Verkade visst inte få med allt såg jag nu!! -30,5kg nu!! Kämpa på alla!! :)
    Helt fantastiskt!!
    Jag har "bara" gått ner -4.2 kg på 14 dagar.. tycker det känns lite lite i jämförelse med andra här =(

Jag vill också gå ner 30 kg!!! =D
    Immy - hur äter du nu? Blandar du modifast och mat, bara modifast eller bara mat? Inget fusk med godis eller pizza? Vad är din hemlighet ;)
  • froggan

Jag har mått ganska dåligt sedan i torsdags (dvs nästan en vecka) med huvudvärk, yrsel och känt mig allmänt matt med illamående som kommer och går, så idag gav jag upp. Jag har heller inte gått ner något mer sedan i torsdags så jag har bestämt mig för att ta ett break nu.

Någon annan som också mått dåligt?

Kommer äta som vanligt tom söndag och sen köra 5 dagar igen, äta vanligt på helgen, 5 dagar osv..

Svar på tråden Modifast(are)