• Sollycka

Föräldrar i malmöområdet

Jag och mina två söner kommer under våren 2010 flytta ner till malmöområdet efter att ha bott i göteborg i 14 år. Efter att ha varit från skåne länge känner jag inte så många i området längre. Jag vill gärna komma i kontakt med föräldrar som är hemma med sina/sitt barn. Jag är 33 år och ser livet från den ljusa sidan, vill gärna komma i kontakt med likasinnade. Jag kommer vara hemma med min yngsta pojke fram till aug (eventuellt hela hösten också).

• Svar på tråden Föräldrar i malmöområdet
  • Gabbylita

Bor 3 mil utanför malmö i trelleborg! Älskar att fika & ta härliga barnvagnspromenader;) Hur gamla är dina barn? Har själv tvillingpojkar.

//Gabriella

• Sofias bebbe

Jag är hemma med min barn på 3 och 1,5. Ska vara hemma fram till hösten men ev lite till. Vi bor på limhamn och är nyinflyttade från luxemburg sedan i februari. Hör gärna av dig!

• Alexe

Hur går det TS, har du kommit ner än? Jag är 34, bor på Ribban, har en kille på ett år och väntar ny bebis i oktober. Ses gärna.

• kamelia

Hej tjejer!
    Hänger gärna med i er lilla grupp. Är 40 år (sen igår...) och väntar första barnet med bf 8/5. Hade varit kul att träffa er. Bor själv på landet ca 4 mil utanför Malmö men det är inget hinder för mig att ta mig in till stan. Hoppas vi kan få till en liten första träff snart.
    Mvh Eva

Svar på tråden Föräldrar i malmöområdet