Hallåj gubbs,
Skoj att det rullar på för er! Det känns faktiskt bara mer och mer spännande ju närmare det kommer (kanske inte så konstigt iof. sig).
Först gjorde vi KUB-test och fick rätt bra resultat på det. Tyvärr så kunde verken jag eller min sambo sluta tänka på det där med Down-syndrom etc., så nu har vi faktistkt tagit ett fostervattensprov också för två veckor sedan. Resultatet på det var bra så det känns otroligt skönt. Får nu hoppas bara att det inte blir något missfall på grund av detta.
Funderar också på om det finns några grymma grejer som man bör förskaffa sig snart. Vi skall nog också gå på Baby/Barn-mässan som är i helgen. Skall bli kul, kanske skall slå till på en barnvagn där kanske. Jag har förstått det som att det skall vara lite rabatter under mässan.
Har ni kommit igång ordentligt med namngivningsdiskussionerna ännu? Det är inte en lätt nöt det där. Jag vet att vissa bestämmer sig när ungen är ute. Typ bara känner in vilket namn den skall få, men tänker att man vill ha bestämt innan så att den får reda på vem den är så snart den kommer ut... : )
Kula, angående "monsterförändringar" så har jag inte sett några sådanna tendenser ännu, *skönt* ; ) Min sambo mår bra nu också då iof. sig, kan tänka mig att hon kan bli väldigt trött om det blir illamående och trötthet osv. senare. Men som sagt, hon är pigg och glad nu så det är skoj : )