Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Före- och efterbilder för GBP-opererade

Kastar in några före och efter bilder, har tyvärr inte så många före bilder nått jag ångrar som bara den i dag kan jag lova Drömmer

Jag förra julen 1 månad innan operation

Sommar 2009 jag 108 kilo

Jag i augusti har tyvärr ingen annan kort där man ser kroppen, hmm måste nog ta lite kort
    märker jag kan ju vara kul att ha.

Jag nu väger 60 kilo och är 160 cm, känns som en bra vikt för mig faktiskt Drömmer
  • vampyria2
    Jenny N skrev 2011-07-09 14:34:13 följande:
    Hittade en gammal förebild på datorn och inser att det är rätt många cm som försvunnit =)

Ja jäklar det var det verkligen och tusan vad snygg du är, hmm ser ut som om du inte har något häng alls ju
  • vampyria2

På bilderna överst så vägde jag 108 kilo, nu väger jag 57 och är nog ganska nöjd med det Drömmer
  • vampyria2
    Naemi skrev 2011-11-03 06:25:54 följande:
    Detta är en BILDTRÅD - var vänlig respektera.
    Fast det blir lite tråkigt om man inte får prata något här inna, är ju inte så jätte hög aktivitet här så att det stör på något sätt Drömmer Glad
  • vampyria2
    Mickan21 skrev 2011-11-03 07:42:38 följande:
    Hej!
    Vilken härlig inspirations tråd!Skrattande 

Lägger upp en före och efterbild på mig. Fast jag har gått ner 5-6 kg till sen efter kortet togs.

Jag gbp opererades den 2/11-2010, så för exkakt ett år sen! Jag har inte haft några komplikationer och har fått må bra! Tack och lov. Vissa dagar kan vara jobbigare än andra men det var/är klart värt allt slit!

När jag skrev in mig vägde jag 123.8 och hade ett bmi på 43.3 idag väger jag 66 kg och har ett bmi på 23.1. Har nästan gått ner halva mig och är jätte nöjd med min viktminskning och vill inte gå ner mer nu!   

Har ett helt annat liv idag och är så glad att jag fick möjligheten att göra denna operationen {#emotions_dlg.flower}      

Bra jobbat som bara den, jätte fin är du
  • vampyria2
    BängtRagnhild skrev 2012-01-02 20:11:33 följande:

Jag lägger upp en bild fastän jag är långt ifrån färdig med min resa.
    Opererades den 16 November. Bilderna är från nyår -10 och nyår-11. På första bilden väger jag 115kg och den andra 91,5 kg. Nu ser till och med jag skillnad när jag får det så här svart på vitt. 
    Så bra jobbat, synns verkligen en stor skillnad redan
    MrC skrev 2012-01-07 01:36:32 följande:
    Lite skillnad va? Jag är opad 11'e juli 2011 på Ersta sjukhus i Stockholm. I december har jag stått stilla (wonder why?), men från måndag blir det hårdkörning igen. Sista kilona ska bort och jag siktar på 78 pannor lagom till jag fyller 40 år 16'e juni.
    Bra jobbat av dig också, känner knappt igen dig på fö.re och efter bildern faktiskt
  • vampyria2
    Halime skrev 2012-08-23 20:09:17 följande:
    Äntligen vågar jag också posta några bilder...

Ja jäklar inte nog med att du har förlorat en massa i vikt, du ser minst 10 år yngre ut också
  • vampyria2
    loveislife skrev 2012-09-17 18:37:20 följande:

vilken rolig tråd.. här bidrar jag med en bild,34 kg och nästan ett års skilnad på bilderna..dock blev jag gravid 4 mån efter open,så jag är höggravid på sista bilden..
    Riktigt bra jobbat
  • vampyria2

Såg att mina bilder här hade försvunnit, så kan vi ju inte ha det hehe
    71 kg känns helt okej och det är sjukt kul att kunna göra saker som jag innan aldrig hade gjort tex så bilden där jag och sonen står och "hoppar" är i en jordbävningssimulator, jag hade aldrig ställt mig i den när jag var som störst, hade trott att alla skulle stå och skratta åt tjockisen som dallra i sånt fall, är en härligt känsla att kunna göra exakt vad man vill nu för tiden
  • vampyria2

Anton min Anton vart har varit, har inte sett dig på jätte länge ju... Allt bra med dig

• vampyria2
    kymaro skrev 2013-01-29 10:26:11 följande:
    8månader efter operationen och -54kg så har jag äntligen ett BMI på 24,9 måste jag säga att jag är GLAD!?Skrattande

Det är inte bara kroppen som ändrar form:

FÖRE:

NU:

Jäklar vilket bra jobb du har gjort, du är super fin
  • vampyria2
    Zizzieleenia skrev 2013-04-04 15:00:51 följande:

Här kommer en under-tiden bild på mig.. :)
    Kanon, vad har du gjort för att fixa det hela
  • vampyria2
    jenny8503 skrev 2013-07-05 10:33:20 följande:
    Nytagenbild + innan OP

Grattis  Har du tränat mycket? Tänker på att du inte har något häng, träning brukar ju vara det bästa mot att slippa det
  • vampyria2
    Sötnöt skrev 2013-07-27 14:14:16 följande:
    Hur kan ni bli så tjocka? Äckligt ju!

Jaja men vi har gjort något åt våra problem, när tänker du förbättra det du har stora problem med?
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade