Inlägg från: Mary Jo |Visa alla inlägg
  • Mary Jo

Före- och efterbilder för GBP-opererade

Mach skrev 2011-01-10 14:36:20 följande:
    Första bilden är tagen 28 aug 2010. 117kg tung. Andra bilden är tagen 24/12-2010. 86kg. 30kg ner sedan den 29/8 då jag började med flyt. Op-datum 14/9. 

WOW! fin du är!:) Grattis till alla förlorade kilon!
  • Mary Jo
    Lalalong skrev 2011-01-11 18:02:07 följande:
    Jag tycker själv det är roligt att kika på bilder som är tagna längs vägen. Så jag bjuder på en också nu när jag nått -25 kg. 

Första bilden är på min dotters dop i våras. Dom två andra bilderna på min minisemester förra veckan. Det syns kanske inte jätteskillnad, så där som man hoppar ur stolen direkt. Men det känns... och i ansiktet syns det ju väldigt mycket tycker jag!
    (Och resten av kroppen vet jag också att det syns på,det har jag sett på andra bilder Men det var lite roligt även med bilder på mig där jag inte är uppställd just för att ta bilder som ska vara till jämförelse )

jo! det syns jättestor skillnad redan! wow!
  • Mary Jo
    flodda skrev 2011-02-01 12:03:42 följande:

- 80 kg

Men guuuud! Vad fin du är!
    Vilken skillnad! Bra kämpat.
  • Mary Jo

Ja,tack för att ni delar med er! Det är oerhört peppande att se alla bilder. 19 dagar kvar tills min op. Sen är det kanske jag som lägger upp före och efter bilder sen!

• Mary Jo
    Nuttans Mamma skrev 2011-02-19 12:16:00 följande:
    Jag tkr jag har varit duktig, min kropp har definitvt inte gjort allt jobb, annars skulle jag inte stått här på vågen. Det var JAG och inte min kropp som la om livet/matvanorna. Att äta regelbundet, hälsosamt och inte nattäta, nattätandet är ju väääldigt farligt. Det var ju JAG som bestämde mig för att börja motionera/simma och inte min kropp. Allt jag har gjort har JAG gjort med huvudet och inte med hjälp av kroppen! :O)

Så JAG har i alla fall varit duktig!!
    Jag håller med!!! Klart att det är du som varit duktig som har ändrat allt själv.
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade