Fortsättning följer
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Oh vad roligt att det börjar komma folk hit :)
Hoppas vi blir fler! :D
Det är skitfränt! Det känns jätte konstigt när dom rotar i magen, det rycker och drar och har sig och man känner ju ändå att dom är och gräver innuti liksom :P Rätt äckligt när man tänker efter..
Fördelen med mitt planerade snitt nu tycker jag iaf är att jag kunde vara vid fullt medvetande under HELA förloppet, jag missade inte en sekund och var helt klar i skallen hela tiden, om än väldigt uppe i varv och pirrig såklart. Det dåliga med snitt är ju att man är bra sliten efteråt, med ett stort hål i magen :P
Det ska bli intressant att se hur mycket min lille grabb växt sen, han spyr otroligt mycket så jag blir lite bekymrad att han kanske inte får behålla tillräckligt. Det är inte bara den vanliga spyan efter maten utan det är kastspyor i tid och otid mest alltid känns det som. Vet att man oftast inte behöver oroa sig men det gör jag ändå, min dotter var inte alls sån, hon spydde bara när det blev överfullt liksom :P
Halloj Tola! Kul att du hakade på :D
OnkelAnnelie: Det har du rätt i! Blev inte så överförtjust när jag var in och läste aftonbladet igår "risken för psd ökar på nyårsnatten"
TACK FÖR DEN TIDNINGSJÄVEL! :P
Jag är så impad av alla mammor som fixar att amma. Det är svårt och gör ont och är inte alls så lätt som man tror att det ska vara innan man får barn!
Jag sitter just nu med en grinande 1½ åring som vägrar sova -.-
Nej det är inte jobbigt att få barn, det är jobbigt när dom börjar bli större och får egna viljor :P