• Miian

Fortsättning följer

Jag hoppar in här med nu när vår lilla Cornelia har kommit. Hon valde att titta ut på BF 9/1 en mycket punktlig bäbis. Hon vägde 3050 och är 48 cm lång. Än så länge är vi jätte bortskämda på nätterna här. Hon vaknar var tredje timme och vill ha mat sen somnar hon om. Vi har levt som i en bubbla här hemma nu sen vi kom hem från bb för en vecka sen, men tänkte att jag nu skulle försöka komma in i vardagen igen fast jag blir nog kvar med ena benet i bubblan, känner mig fortfarande lite chockad och är helt upp i det blå. Kan sitta och titta på henne i timmar. Grattis till alla som också äntligen fått sina älsklingar.

• Miian

Va och vägde våran fröken idag, hon hade gått upp 700 g sen födseln för två och en halv vecka sen och vuxit fem cm. Haha hon gillar mat hon verkar må prima iallafall och bm tyckte det va jätte bra. Hon va ju inte så stor när hon föddes heller.

• Miian

Tänkte höra hur ni andra gör med napp. Har ni napp på era små? Och isåfall har det påverkat amningen nått? Min tjej är inte nått snuttig på dagarna utan äter med tre timmar i mellan hela dagen och därimellan sover hon. Men på kvällen vid typ tio blir hon jätte snuttig och gnällig trots en massa mat. Funderar nu på om hon borde få napp på kvällen bara, då jag anser dagen vore helt onödig. Men jag vill inte sabba amningen då den funkar så himla bra.

Svar på tråden Fortsättning följer