• Tola

Fortsättning följer

JossBergendahl: 28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
    Betania: 21/12, vecka 36+6, dotter 2965 g 48 cm
    Fidi:  18/12 Vecka 41+1  dotter 3500gr 50 cm
    Onkel Anneli 18/12 vecka 39+1 dotter 3842 50cm
    Tola: 25/12, BF-1, dotter Ellie 3865 gr 49 cm. 

• Tola
    Onkel Anneli skrev 2010-12-31 14:03:05 följande:
    Jo visst är det en blödning... fick ut ett koagel som en clementin fast hälften så tjock för en stund sedan, emn får lov att vara hemma ändå.

Hoppas det är det enda, började likadant förra gången med efter en timme kom det ett nytt koagel som va stor som en fotboll ( fast platt :) och det slutade med att jag förlorade två liter blod.

Men jag är positiv faktiskt, skiten ska ju ut! Och jag orkar inte oroa mig..
    Första natten på BB hade jag såna eftervärkar att jag inte kunde sova, mådde illa vid varje värk och Ellie ville amma mest hela tiden. Kl 03 mådde jag så dåligt och fick 2 alvedon+ ngt till. Hjälpte inte.. kl 6 tänkte jag att jag tar de andra pillrena också.. ställer mig upp och ut kommer en clementinstor klump.. Och värken släppte mycket (dock fortsatte hemska eftervärkar)  
  • Tola
    Onkel Anneli skrev 2011-01-01 11:15:52 följande:
    Lillbusan åt vid 01.00 och sov till 10.00 idag!!! Man blir rädd när man vaknar utvilad.. lever ungen?! Men det gjorde hon :)

Sonen va snäll och satt löekte med sin tågbana på sitt rum- bra start på det nya året ! :)
    Va härligt:) 
  • Tola
    Mysmamma70 skrev 2011-01-08 11:05:01 följande:
    Joss - hur gammal är din dotter? Kan inte din man trösta henne på natten?

Vår son som är tretton mån har börjat sova bättre istället, nu har han sovit fem nätter i sin egen säng och det var ett halvår sen han sov så bra
    va härligt! Vi har fortfarande en tös på 2.5 som kommer in till oss på natten.. sover som en propeller och nu är vi 4 st i 160 säng. Det värsta är att när Ellie vaknar på natten vaknar storasyster som ett skott och ska surra och mysa med bebisen.. sen har hon svårt att somna om om hon är trött på morgonen. Vet inte alls hur vi ska få ordning på detta.. 

Svar på tråden Fortsättning följer