• Onkel Anneli

Fortsättning följer

JossBergendahl: 28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
    Betania: 21/12, vecka 36+6, dotter 2965 g 48 cm
    Fidi:  18/12 Vecka 41+1  dotter 3500gr 50 cm
    Onkel Anneli 18/12 vecka 39+1 dotter 3842 50cm

• Onkel Anneli

min tjej har växt 3 cm på mindre än 2 veckor, är det ens möjligt?

• Onkel Anneli
    JossBergendahl skrev 2010-12-30 11:17:28 följande:
    WOW snacka om att swosha iväg! Haru steroider i tuttarna? :D haha

Min sambo filmade mitt kejsarsnitt förresten, inget som ser jätte snuskigt eller blodigt ut men känsliga tittar bör inte klicka på länken, annars är det fritt fram om någon vill se!
    HAha va häftigt! Du bara ligger där o poff är han ute! Hur känns det egentligen? måste vara skumt att ligga där o känna att de rotar i magen
  • Onkel Anneli
    Fidi skrev 2010-12-30 16:54:51 följande:
    Haha :) Min med! 53 ståtliga cm när vi mätte idag... Men vikten vill inte riktigt hänga med....
    Dahlia hade gått upp 100 gram- men det e väl inte konstigt om de inte ökat så mycket i vikt de har ju liksom dragits ut på längden istället :)
  • Onkel Anneli
    JossBergendahl skrev 2010-12-30 18:26:09 följande:
    Det ska bli intressant att se hur mycket min lille grabb växt sen, han spyr otroligt mycket så jag blir lite bekymrad att han kanske inte får behålla tillräckligt. Det är inte bara den vanliga spyan efter maten utan det är kastspyor i tid och otid mest alltid känns det som. Vet att man oftast inte behöver oroa sig men det gör jag ändå, min dotter var inte alls sån, hon spydde bara när det blev överfullt liksom :P
    Haha NÄR oroar man sig inte? Det går inte :)
  • Onkel Anneli

IDag har jag fått färskt blod i bindan- gott opm det dessutom och ont i underlivet...
    Fick en störtblödning och blev inlagd efter förra förlossnuingen, är inte sugen på det igen alls.

Jag har ju gjort smörgåstårta till ikväll!!

• Onkel Anneli

Hur går det med ammningen för er by the way?

• Onkel Anneli

Jo visst är det en blödning... fick ut ett koagel som en clementin fast hälften så tjock för en stund sedan, emn får lov att vara hemma ändå.

Hoppas det är det enda, började likadant förra gången med efter en timme kom det ett nytt koagel som va stor som en fotboll ( fast platt :) och det slutade med att jag förlorade två liter blod.

Men jag är positiv faktiskt, skiten ska ju ut! Och jag orkar inte oroa mig..

• Onkel Anneli

Ja nu känns det bra, det hjälpte att få ut den det gör ju som du sa ganska ont - idiotiskt och tycka det gör ont när man fött barn för bara 2 veckor sedan men men :)

~~GOTT NYTT ÅR!~~

• Onkel Anneli

Lillbusan åt vid 01.00 och sov till 10.00 idag!!! Man blir rädd när man vaknar utvilad.. lever ungen?! Men det gjorde hon :)

Sonen va snäll och satt löekte med sin tågbana på sitt rum- bra start på det nya året ! :)

Svar på tråden Fortsättning följer