Vad tror ni,är det ett gammalt missfall som ligger kvar?
Hade ett missfall för ca 6 veckor sedan,jag hade 3 dagar före missfallet 1 dag före beräknad mens haft svagt positivt på 5 tester.Kände inga graviditetstecken alls. Under missfallet hade jag sjukt ont i magen blödde jättemkt med klumpar.Ca 2 1/2 vecka efter missfallet tog jag 2 gravtester från RFSU båda visade negativt,jag tog dem dock inte på morgonen utan på kvällen.
Jag skulle haft mens nu den 14 dec men eftersom jag hade missfall visste jag att den kan bli sen.Iförgår fick blev jag dock jätteöm i brösten,det kom vit mjölk ur dem,inget jag haft innan,mitt humör var helt upponer och jag har gråtit konstant,utan anledning i två dagar,tog ett gravtest från apoteket igår och det visade 2 starka streck,vilket jag tyckte var skitskumt så jag åkte in till akuten.På deras test visade jag bara svagt positivt.VUL visade ingenting,ingen efterbörd,ingen ny graviditet,men en förstorad slemhinna nått hon sa att man kan ha i en mkt tidig graviditet innan nått syns.För att vara helt säkra tog de blodprov vilket visade mkt svagt HCG värde,hon sa att troligtvis är det från mitt gamla missfall,men de ska ta ett nytt test om ett par dagar för att vara säkra.
Dock tycker jag det är konstigt att jag kunde visa negativt på de tester jag tog mellan och nu visa positivt,nån som vart med om liknande?