Inlägg från: Northman |Visa alla inlägg
  • Northman

Jag blir galen på vissa föräldrar!

Det värst tycker jag ändå är när barnen har för små skor och ärvda ytterkläder som är helt utnötta, tunna kalla och inte tål väta, och föräldrarna har ytterkläder  för flera flera tusen kronor på sig!!

• Northman
    MissSummer skrev 2010-12-17 21:45:08 följande:
    Jag undrar också hur fan man kan tvinga ut ett barn som kissar på sig med vilje för att det är så kallt.

När jag var liten frös jag jämt, spelade ingen roll hur mycket kläder de prackade på mig, jag frös ändå efter ett tag. Ibland grät jag när vi var ute och åkte skridskor för att det var så kallt.
    Ändå blev jag uttvingad av fritidspersonalen, det fanns inte på världskartan att man fick sitta kvar i kuddrummet när det var "ute-tid".

Varför kan man inte bara låta barnen få vara inne om de vill och är frusna av sig?
    Men vem ska vara inne med det barnet? Självklart är det inte ok att ett barn ska börja kissa på sig för att det inte vill vara ute men ofta är det inte praktiskt möjligt att låta något barn vara inne.
  • Northman
    Mandarin skrev 2010-12-19 12:54:20 följande:
    Det står ju i trådsatarten att ni är ute i 20 minus, en halv timma till en timma är änndå för mycket. Läs på eller ring till BVC eller nått...
    Att vara ute en halvtimma när det är -20 grader är väl inte för mycket...och vad ska dom säga på BVC om det?
Svar på tråden Jag blir galen på vissa föräldrar!