• J W

Jag blir galen på vissa föräldrar!

Å jag blir ibland GALEN på personalen på vårt dagis som klär på mina barn ALLT de har varje gång de ska gå ut.
    Mina barn är varma av sig, de fullkomligt badar i svett när jag hämtar de och de är ute...

Nu har jag slutat ta med fleecedressar till dem efter att dottern grät i frustration för att de tvingat på henne den.
    Innan har jag resonerat som så att allt ska finnas på dagis OM det skulle behövas...

• J W
    hallonfot skrev 2010-12-17 07:01:30 följande:
    By the way: Det som jag skrev att barnen måste ha tycker jag är det mest grundläggande för att det ska funka att vara ute en längre stund. Sen är det, som sagt, så att vissa barn är väldigt varma av sig och inte behöver ha på sig allt, men vi pedagoger vill att dessa kläder ska finnas på förskolan ifall det blir så kallt att även dom varmaste barnen fryser
    Håller med!
    Så resonerar jag också... Därför finns alltid allt på dagis. De har ALLTID stövlar, galonisar, mössa vantar etc (efter rådande säsong) där...
    Men numera har jag tagit hem lite eftersom all personal är dödligt rädda att mina barn ska frysa Vilket naturligtvis är av omtanke, men det blir så fel... Så nu KAN de inte klä på barnen för mycket
Svar på tråden Jag blir galen på vissa föräldrar!