Hjälp
Hej undrar om det är fler här inne som har som kraftig molvärk efter + som kommer och går
tack för svar
Hej undrar om det är fler här inne som har som kraftig molvärk efter + som kommer och går
tack för svar
Japp det är livmodern som växer...
tack men jag kunde inte sova i natt för att det värkte så mycket käns som mensvärk i bland
oroa dig inte!det går i vågor det där,jag är i vecka 14 nu och nu kommer det på kvällen efter jag varit i farten under dagen!vet att man funderar så mkt,men troligtvis bara livmodern som växer!
tack men du har också haft så eller man blir ju orolig första graviditeten vi har kämpat i mer en 2 år blev gravid med ivf 1 förs 6 dagars blodc
jag hade väldig som mensvärk i början av graviditet,va så orolig, sen kände jag oxå att det högg,krampade,ja massa skumma hemska smärtor,men inget av det va tydligen farligt.det kan kännas på så olika sätt,sen när man är i vår situation att haft problem att bli gravida så är man nog extra orolig...men försök slappna av,jag vet att det är jättesvårt,men försök njut,det är ju det man egentligen vill!
vilken vecka är du i?
kramkram!
Jag har också haft så med båda barnen. Med andra blev jag orolig för jag hade hört att man skulle få mindre växtvärk med andra barnet på grund av att livmodern redan varit uttänjd en gång, men det var normalt det också.
Man kan ju dels få molande mensvärk, dels få lite mer "skärande" smärtor när ligamenten som livmodern hänger i töjs ut. Men den typen av smärtor kanske kommer lite senare när magen börjar bli större.
Hej tack för alla snälla svar skönt att man inte är ensam om det. Jag är bara i vecka 4 går in i 5 ve
tog ett grav test i går så det är väldigt nytt ni då?
Jag är i v 11 o hela första tiden känns det som om mensen ska komma, men det gör den oftast inte. Det drar o moler. Jag är själv nervöst lagd o känner man det sippra lite också så tänker man fan missfall på gång o rusar t toan o kollar i trosorna. Men inget so far. Grattis att du äntligen fått ett pluss!!!
tack vi får prata och stötta varann och hoppas att allt ska gå vägen med våra bebisar
är som sagt i vecka 14 (13+1) idag och har nog kommit in i spökveckorna...har njutit varje dag sen vårat vul 12+0 men nu när symtomen är som bortblåsta blir jag såkalrt sjukt orolig...men vet ju att det kan vara såhär,men man får försöka tänka positivt!!
kramkram!
Jag har inte ngt illamående mer, är i v 11 o man blir ju orolig att allt är väl med mini. Var på ul i v 9 o då såg ju allt bra ut... Men men orolig blir man ju;-(
jo det är klart att man blir orolig men det kommer att gå gätte bra
själv har jag som kraftig värk i magen typ som det är något med tarmarna vaknade i natt trodde jag skulle få missfal då
jag hade så jäkla ont i magen svättades som fan tog mig in till toaletten gorde numer 2 på toa lite försökte grypa in i sängen ringde sjukvårdsupplysningen hon trode jag kanske blivit magsjuk eftersom värken börgade släppa smott efteråt
riktigt läskigt vet ni hur det är med att det kan fastna i äggledaren i stället
om allt går som det ska ska vi ha i sep smultronet 79 vilken veka är du i