Jorå, plötsligt händer det!!!
Ville bara säga till alla er som väntar: Ge inte upp hoppet, för det händer verkligen helt plötsligt!!!
Nu ligger vårt mirakel och sover i sin spjälsäng härhemma, nyss hemkomna från andra sidan jorden!
Lycka!
Ville bara säga till alla er som väntar: Ge inte upp hoppet, för det händer verkligen helt plötsligt!!!
Nu ligger vårt mirakel och sover i sin spjälsäng härhemma, nyss hemkomna från andra sidan jorden!
Lycka!
Grattis!
grattis och välkomna hem! så underbart!!
Åh, tänk! SÅ underbart!!! GRATTIS och välkomna hem
Tack tack tack allesammans!!! Det är verkligen helt fantastiskt och overkligt att vi efter nästan 6 års längtan "gått i mål"!
Fabbemam, håller tummarna för er att ni får LOA snart så ni kan åka med februarigruppen! Måste vara jättejobbig väntan, vi tyckte 8 dagar var i längsta laget...
Underbart! Grattis så jättemycket!
Vi kom hem den 12 december 2009 från SA, så exakt ett år innan, kommer så väl ihåg det..
@ViljaDrömma: GRATTIS GRATTIS, härligt att höra detta, detta behöver jag just nu när vi bara väntar o väntar ifrån SA, vi skickade våra papper i april och än då länge har vi inget hört, förutom att barnen kommer vara 18 månader och det kommer ta längre tid:( Vore roligt att få kontakt lite mer, jag bor i Malmö, vart är du? Min mail är ylvalyngstrom@gmail.com.
Kram Ylva
Ylva L - jag antar att du är inne och läser på AC:s mötesplats men om inte så läste jag en blogg från Sydafrika igår om adoptionsläget i landet.
Hoppas att ni snart får ert barnbesked!
Grattis!
STORT grattis, vilken underbar julklapp..Välkomna hem
Tack!!!! Och GOD JUL till er alla!
g r a t t i s!
Härligt! Stort Grattis!! I mars är det 4år sedan vi kom hem från SA med vår prinsessa
Visst är det underbart! Grattis!
Tack igen för alla grattis!
Mamma Till Astrid - jag följer din blogg! Häftigt att Astrid redan varit er i 4 år! Tiden går fort...
GreenGal: Jag har ingen blogg tyvärr. Vi väntade på BB i 363 dagar Så de ringde nästan precis på årsdagen av att våra handlingar nådde SA.