• ViljaDrömma

Jorå, plötsligt händer det!!!

Ville bara säga till alla er som väntar: Ge inte upp hoppet, för det händer verkligen helt plötsligt!!!

Nu ligger vårt mirakel och sover i sin spjälsäng härhemma, nyss hemkomna från andra sidan jorden!

Lycka!

• Svar på tråden Jorå, plötsligt händer det!!!
  • Ethi

Åh, tänk! SÅ underbart!!! GRATTIS och välkomna hem

• ViljaDrömma

Tack tack tack allesammans!!! Det är verkligen helt fantastiskt och overkligt att vi efter nästan 6 års längtan "gått i mål"!

Fabbemam, håller tummarna för er att ni får LOA snart så ni kan åka med februarigruppen! Måste vara jättejobbig väntan, vi tyckte 8 dagar var i längsta laget...

• Tap dancing mum

Underbart! Grattis så jättemycket!

Vi kom hem den 12 december 2009 från SA, så exakt ett år innan, kommer så väl ihåg det..

• Ylva L

@ViljaDrömma: GRATTIS GRATTIS, härligt att höra detta, detta behöver jag just nu när vi bara väntar o väntar ifrån SA, vi skickade våra papper i april och än då länge har vi inget hört, förutom att barnen kommer vara 18 månader och det kommer ta längre tid:( Vore roligt att få kontakt lite mer, jag bor i Malmö, vart är du? Min mail är ylvalyngstrom@gmail.com.

Kram Ylva

• Hej och Hopp

Ylva L - jag antar att du är inne och läser på AC:s mötesplats men om inte så läste jag en blogg från Sydafrika igår om adoptionsläget i landet.
    Hoppas att ni snart får ert barnbesked!

• ViljaDrömma

Tack!!!! Och GOD JUL till er alla!

• Hjärtat längtar
    ViljaDrömma skrev 2010-12-12 22:01:53 följande:
    Hej Fabbemam!

Hon är från SA och vi kom hem igår!!!

Vi har varit iväg i 3 veckor och fick åka med 8 dagars varsel!
    Vad underbart!!! Vi vill oxå adoptera från SA! Jag längtar så!

Hur länge fick ni vänta på BB?
    Har du nån blogg?
  • MammaSusan81

Härligt! Stort Grattis!! I mars är det 4år Förvånad sedan vi kom hem från SA med vår prinsessa

Våra mirakel Astrid-06 & Vilgot-09
  • Sanza

Visst är det underbart! Grattis!

• ViljaDrömma

Tack igen för alla grattis!

Mamma Till Astrid - jag följer din blogg! Häftigt att Astrid redan varit er i 4 år! Tiden går fort...

GreenGal: Jag har ingen blogg tyvärr. Vi väntade på BB i 363 dagar Så de ringde nästan precis på årsdagen av att våra handlingar nådde SA.

Svar på tråden Jorå, plötsligt händer det!!!