Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Stort grattis Skruttnorpan.. Bara slappna av och njut av ditt plus!!
Här efterlyses min ÄL.. Inga känningar av den överhuvudtaget.. segt.. Skulle haft den i måndags om jag räknar på min långa cykel.. Känns som allt motarbetar mig just nu.. När det handlar om barn alltså.. (Ingen ÄL, inställt utredningsbesök, Fått längre cykel från perfekta 28 dagar till 35+ dagar.. etc.)
Åhh, tack för att du delar med dig! Känns jättebra att få höra att även en normal graviditet kan ge rätt obehagliga symtom!
Men från och med nu ska ni slippa mitt ojjande för nu är det dags för mig att lämna egotrippen och fokusera mer på er andra fina brudar här inne!
Gjorde ett CB med veckoindikator nu på morgongen och möttes av et fint GRAVID 2-3v i rutan!! Är SÅÅÅ lycklig, för sist steg aldrig hormonet mer än att det stod 1-2v i rutan, testade med ett par v mellanrum och det hände ingenting och jag fick aldrig ihop det med veckorna. Nu stämmer det med veckorna och det är högre än det nånsin var under förra grav, tom vid sista testet i v8.
STORT TACK för alla fina ord och peppande de senaste dagarna!
DazHamster- VÄLKOMMEN hit och tack för att vi fick ta del av din story! Håller tummarna för er nu och önskar lycka till i kampen med vikten!
Jag känner faktiskt av det, ffa på kvällarna. Blir skittrött, så pass att jag verkligen måste anstränga mig för att inte vara dåsig bakom ratten på väg hem från jobbet och kastar nästan i mig maten när jag kommer hem för att jag vill gå och lägga mig i soffan. Har varit uppe och kissat 2-3ggr/natt senaste nätterna och vaknar med halsbränna. Brösten lmmar från och till liksom livmodern...i går var jag riktigt rädd för att magen gjorde så ont, men med tanke på hur svullen magen var så var det nog mer "luften som tryckte på". Inget riktigt illamående än..känner mig lite...ushlig mer...om det nu finns ett sånt ord
Hur går det för dig?? Känner du dig sjuk eller kan det vara en liten som gör sig påminnd? *håller tummen*