Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Såhär negativt blev det idag på BIM+1
Tiden går så sjuuuuukt sakta till v 12, kommer ihåg att tiden kändes alldeles oändlig... :)
Idag blev jag illamående så här mitt på dagen, så jag hoppas på symptom hellre än magsjuk, Adora att du plussade först på BIM+8 ger en hopp... :)
Rosa flytningar idag, så mensen lär komma i natt eller imorgon så då vart det kört även denna gång... Vet inte om vi ska ta en paus nu, tycker att det är ganska jobbigt med hormoner och allt... Vi får se hur det bli till nästa äl...
Nope idag fick jag mens som förutspått och mensvärk ifrån helvetet alltså... Så nu ska vi fundera på hur vi vill göra och hur mycket vi orkar...
tack alla...
Limpan: Jag har ätit pergotime ett par cykler, om vi bestämmer för att gå vidare så är det utredning hos gyn som står på tur
Första barnet gick superlätt... Först blev jag gravid på vår bröllopsnatt, det resulterade i ett X och de fick ta bort ena äggledaren, efter det tog det fyra månader och sedan var jag gravid med dottern... Så det känns konstigt att det tar så lång tid med nr 2
Daniela: Du kan nog ta det lugnt, och har du tur kanske du blir igångsatt och då får du alldeles snart snusa bebis :)
Pergotime är hormoner, så lite koll har du... Tycker det ska bli skönt med utredning (om vi nu fortsätter) för isåfall kanske det kan hända något så man får reda på om det är något fel eller om vi bara har en jävla otur... Jo jag har bra stöd här hemma... Han är väl inte så glad för hormonerna (kan bli ganska ilsk) men han försöker så gott han kan och tur är väl det, annars hade man väl blivit galen vid det här laget...