• Daniela01

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

den tredje bilden, på andra raden till vänster, ser ut som ett Plus. De två översta lite otydligare, och även kortet till vänster nedersta raden.

hoppas att det är ett Plus
    Varje dag så kommer Hcg i kroppen bli starkare!

• Daniela01

HelenFr: Har du tagit ngt mer test? {#emotions_dlg.flower}

• Daniela01

spännande Adora1, nu kan det vara på G!!! 

• Daniela01

AngelandDevil: Vilken liten sötnos!! Ett stort GRATTIS!! och vad skönt det måste vara att ha förlossningen bakom sig.. själv så har jag BF-9.. så det är en enda lång väntan *brr***

• Daniela01

lyckliglängtan: bra att ni har påbörjat utredning! Det känns alltid skönt när man vet att något är på G och det händer ngt!! 

Adora1: Snart, snart så är er lill* här!! 

Ego: är på BF-8 idag.. nervös är bara förnamnet på vad jag känner inför förlossningen *brr*

• Daniela01

Adora 1: Åh vad spännande, en liten är på gång/har kommit nu {#emotions_dlg.flower}

Jag bor i GBG, så det är två sjukhus att välja emellan, dvs man får ringa in och se vilket sjukhus som har plats Glad Har varit på Aurora samtal på Sjukhuset, där jag gått igenom min förlossningsrädsla, men det är lite svårt att inte vara rädd, fastän man vet att man inte ska vara rädd.. ibland vinner inte förnuftet Flört

Sedan så hoppas jag på en massa Plus nu i tråden!!

• Daniela01

Adora1: Det låter som om er lilla bebis har bestämt sig för att komma, snart Glad Det kommer kännas så skönt när allt är över och när man ligger med den lill* på bröstet {#emotions_dlg.flower}

Jag har också kännt av nu de senaste dagarna (när man närmar sig slutet) att jag börjar bli rädd för förlossningen igen. Det känns som man sitter och väntar på ett tandläkarbesök, där man vet att det är rotfyllning som gäller i minst 3 tänder Flört Ska kännas så skönt när allt är över!! Men det är nog som du skriver, att när man väl är "inne i det" så löser det sig atuomatiskt.
    Det var 3 riktigt bra punkter du har skivit ner, känner mig faktiskt lugnare nu när jag har läst dem. Att kroppen faktiskt är konstruerad för att föda barn, och man får den hjälp man behöver på plats.

Lycka till nu idag hos BM Glad

• Daniela01

äl-testet visar att du har äl inom 24 tim, så nu borde du ha äl Glad

• Daniela01

babydreamer: Håller med de andra, fan oxå!!! Ett oktober plus hoppas vi på!!

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!