• Maajsi

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Adora1 skrev 2011-08-13 19:36:34 följande:
    Jobbigt att inte kunna nå doktorn för funderingar om allt, går det inte att prata med nån annan sålänge om du känner dig osäker?
    Maajsi skrev 2011-08-12 20:47:31 följande:
    idag har vi varit på RUL :) Allt såg finfint ut. Man blev så tårögd efter att ha varit så orolig över att det skulle vara tomt i magen. Troligtvis blir det en pojke! Jag har dessutom varit hos sjukgymnasten idag och fått konstaterat att jag har besvär med foglossning :/ har fått ett sånt där stödbälte. Hoppas det hjälper. Gör så himla ont.
    Hurra, vad mysigt!! Använd bältet så mycket du kan och undvik lyft om det går. Man kan få akupunktur och TENS om man behöver det sen. Ibland går det över när den hormonella nivån i kroppen ändras längre fram i graviditeten. 
    Jag har kryckor och är sjukskriven men det är ganska ovanligt sade läkaren. Men ta hand om dig så gott det går (är inte så lätt när man har en liten redan...)

Okej, jag får hoppas att det går över. Väntar på ett läkarintyg så jag kan få gå ner i halvtid de veckor jag har kvar på jobbet. Är alldeles för tungt med heltid.
  • Maajsi
    Maajsi skrev 2011-08-27 17:14:45 följande:
    19+6 :)
    19+5 ska det stå :)
  • Maajsi

Åh, så underbart! snart har du en liten att gosa med! Gud så spännande. :D

• Maajsi

Åh så spännande! Snart kommer bebis för många! håller tummarna för er! :D Själv har man passerat hundra-dagars strecket nu. 99 dagar kvar till bf. Hoppas tiden går fort nu.

• Maajsi
    DazHamster skrev 2011-10-09 13:53:37 följande:
    Tack det är en sån sjuk känsla man har. De vill inte gå in i huvudet att jag är gravid åh ja ska tänka positivt att jag väntar barn, inte missfall :)
    Grattis till + !! :D tänk positivt nu och njuuuuuut
  • Maajsi

Hejsan alla! känns tungt just nu. Har inte känns bebisen på flera dagar. Var upp till förlossningen idag och tyvärr har han inte klarat sig. vet inte vad jag ska ta mig till. Ska in på förlossningen imorrn å bli igångsatt. Känns så tungt och orättvist just nu. Bävar inför imorgon. Det var ju aldrig tänkt att bli såhär. Skulle vara i v. 26+2 nu men han har troligtvis dött för ett par dagar sedan..

• Maajsi
    den 14:e oktober kl. 02.39 föddes världens finaste sovande ängel. 
    kom hem idag för att få en liten paus från sjukhuset. Imorgon ska vi in igen och ha namngivning.  Det har varit jätte jobbigt. Känns fortfarande tungt. Allt är en enda röra uppe i skallen, men jag tackar för alla värmande ord. Jag kommer fortfarande skriva här eftersom han ändå är min son. Behöver all stöd man kan få. Vill så gärna följa er också. Hoppas det går bra. 

Det här med att försöka på nytt känns inte så aktuellt just nu. Vet inte om man vågar riskera igen. Men det är väl vanliga tankar efter det här. Allt man vill är att vakna upp från denna mardröm. Men oavsett planer så hoppas jag att det är okej att jag följer tråden ändå.  
  • Maajsi

Grattis skyrocket till lilltösen! Vilken underbar känsla :)
    Och grattis Agnes till ett underbart + :D
    Njuuuut båda 2.

Tack själv för alla värmande kommentarer. Det betyder oerhört mycket för oss.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!