• BabyW

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Trollbusarna skrev 2011-03-30 11:11:07 följande:
    Du det kan räcka med EN gång för att en simmare ska ta sig in till ägget

Du ska tänka positivt och tänka att NU jäklar har det tatt sig och denna månaden är MIN månad
    Haha! Ja det är ju just det jag tänker... Att det ska vara så grymt svårt för en av 75 miljoner simmare att nå fram. Snacka om dåliga odds!  Flört

Jag ska FÖRSÖKA att tänka positivt, jag lovar!!!  Skrattande  Tack för peppen!!!  Hjärta
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • BabyW
    Trollbusarna skrev 2011-03-30 11:17:01 följande:
    BRA!!!

Men jag vet hur svårt det är att tänka så men försök så håller jag tummarna
    Åh, tack gumman!!!!  Hjärta 
  • BabyW

Lovika - Kul att se dig här! Hur går det för dig?? Mår du bra?

• BabyW

Oj, har du kommit så långt nu!! Gud vad tiden går fort!! Vad roligt att ni ska få se den, äntligen!!
    Ja, det kan VÄLDIGT gärna få vara slutväntat för oss nu...

• BabyW

Jo, det var v 12 när jag fick mina barn, men det är ju en eeevighet sedan iofs. Men det är väl skönt att få komma dit tidigt, så man får bekräftat att allt är bra!

• BabyW

Nähä, okej. Det är väl lite olika att gå privat eller inte... Skönt att få komma dit ändå!

• BabyW
    Babydreamer skrev 2011-03-31 11:23:09 följande:
    Mensen kom igår! Men denna gång var den inte en besvikelse utan snarare en lättnad... Jag har kommit underfund med varför jag mår så psykiskt dåligt emellanåt... Jag har läst en del om diagnosen PMDD och jag tror att det är precis vad jag lider av :( Så därför var det skönt att mensen kom, för då börjar humöret att lätta....
    Skönt om du får reda på vad som gör att du mår så dåligt!! Det underlättar alltid.

Skönt om ditt humör är på väg tillbaka igen!!  Glad  Vi finns här!!  {#emotions_dlg.flower}

Kramar
  • BabyW

Nu har jag haft molvärk i tre dagar (hela dagarna) men BIM är inte förrän den 8 april... Obestämd  Är det någon som haft det så här..??   Skäms  Det känns som om det är tungt/spänt nederst i magen, typ som att jag är sprängkissnödig hela tiden... Helskumt!

Jag brukar ju aldrig ha några förkänningar alls inför kommande mens, utan det kommer alltid som en total överraskning för mig. Det är väl dessutom lite väl tidigt i vilket fall som att känna av antågande mens redan? Är ju bara ÄL+8 idag...

Min halsbränna är inte helt borta än, men den har blivit bättre iaf!!  Skrattande  Så det kan knappast ha varit nån magkatarr eller så. Skönt!  Glad

• BabyW

Haha!! Ja, hoppas kan man ju iofs... Lite tidigt att redan känna av det kanske..?
    Ja, den kommer samma dag, men det kan variera om det blir på fm eller em bara. Iom att jag får min ÄL-spruta så vet jag ju exakt när min ÄL sker och att 15 dagar efter ÄL är det BIM. Är nog enda fördelen med att behöva lite hormon-hjälp - att jag vet exakt när mensen är beräknad.

• BabyW

Usch, din stackare... Förstår att det känns tungt!! Det tar ju tyvärr
    6-12 månader i genomsnitt, innan man lyckas, men det är kanske en klen tröst... Jag förstår VERKLIGEN din uppgivenhet!!! Tror nog att din kämparglöd kommer snart igen! Håller tummarna för det.
    Styrkekramar i massor

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!