Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Du ska tänka positivt och tänka att NU jäklar har det tatt sig och denna månaden är MIN månad
Jag ska FÖRSÖKA att tänka positivt, jag lovar!!! Tack för peppen!!!
Lovika - Kul att se dig här! Hur går det för dig?? Mår du bra?
Oj, har du kommit så långt nu!! Gud vad tiden går fort!! Vad roligt att ni ska få se den, äntligen!!
Ja, det kan VÄLDIGT gärna få vara slutväntat för oss nu...
Jo, det var v 12 när jag fick mina barn, men det är ju en eeevighet sedan iofs. Men det är väl skönt att få komma dit tidigt, så man får bekräftat att allt är bra!
Nähä, okej. Det är väl lite olika att gå privat eller inte... Skönt att få komma dit ändå!
Nu har jag haft molvärk i tre dagar (hela dagarna) men BIM är inte förrän den 8 april... Är det någon som haft det så här..?? Det känns som om det är tungt/spänt nederst i magen, typ som att jag är sprängkissnödig hela tiden... Helskumt!
Jag brukar ju aldrig ha några förkänningar alls inför kommande mens, utan det kommer alltid som en total överraskning för mig. Det är väl dessutom lite väl tidigt i vilket fall som att känna av antågande mens redan? Är ju bara ÄL+8 idag...
Min halsbränna är inte helt borta än, men den har blivit bättre iaf!! Så det kan knappast ha varit nån magkatarr eller så. Skönt!
Haha!! Ja, hoppas kan man ju iofs... Lite tidigt att redan känna av det kanske..?
Ja, den kommer samma dag, men det kan variera om det blir på fm eller em bara. Iom att jag får min ÄL-spruta så vet jag ju exakt när min ÄL sker och att 15 dagar efter ÄL är det BIM. Är nog enda fördelen med att behöva lite hormon-hjälp - att jag vet exakt när mensen är beräknad.
Usch, din stackare... Förstår att det känns tungt!! Det tar ju tyvärr
6-12 månader i genomsnitt, innan man lyckas, men det är kanske en klen tröst... Jag förstår VERKLIGEN din uppgivenhet!!! Tror nog att din kämparglöd kommer snart igen! Håller tummarna för det.
Styrkekramar i massor