• LängtarL

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Är verkligen ledsen för din skull babyW. Men skönt att du är på G igen=)

Nu kör vi på tjejer för nångång är det alla vårans tur=)

Själv är mensen precis slut., så nu är det bara att köra på för 10.onde gången!

Hoppas att vi alla lyckas denna månad, för så många är vi ju inte kvar! Flört

Håller tummarna så dom blir blå, *ler* Många kramar till alla goa tjejer här! Hjärta

• LängtarL

Grattis Bia80! Va roligt! Hoppas du får det jätte mysigt o paris=)

• LängtarL

SoMa72: Stort grattis! Va kul att plussen börjar rulla in igen Glad

Snart är det vår tur allihopp! Vi ska alla lyckas, även fast det tar lite längretid för vissa utav oss {#emotions_dlg.flower} 

Själv har jag haft äl flytningar nu, så jag borde ha ägglossning inom ett par dar. hoppas så att det ska ta sig nångång,
    börjar närma sig ett år snart, och det känns lite jobbigt faktist.

Men jag håller mina tummar för alla oss! Kramar Hjärta

• LängtarL
    Hej tjejer! Hur har det gått idag MiAmore?

BabyW, låter ju väldigt lovande dina tecken! Hoppas hoppas! håller mina tummar!=)

själv var jag ju hos gyn i förrgår, och gjorde en undersökning med vul och så. och allt såg normalt ut, så det var ju jätte skönt Glad men nu har jag en undran, jag har ju bim den 6april och om jag hade varit gravid nu så hade väl hon sett det på vul eller? så nu har jag tappat hoppet helt för denna månad. försökte fråga lite om utredning och så eftersom vi går in på 11.e försöket snart. men hon var inte så villig att förklara så mycket. men men. är väl bara att kämpa på.

Många kramar till er goa tjejer! kul att ni är så peppande! {#emotions_dlg.flower} man blir så glad när man är inne och läser!
  • LängtarL
    BabyW skrev 2011-04-02 11:02:41 följande:
    Jag är också nyfiken på dig, MiAmore!!  Skrattande

Ja det sägs att det verkar lovande... Får väl hoppas att det indikerar rätt!  Drömmer

Nej vännen, det syns ingenting på ett VUL, så tidigt som du var då (BIM-6 om jag räknade rätt). Det är alldeles för tidigt att se nåt! Så du får ABSOLUT inte ge upp hoppet än!!  Skrattande

Om någon vecka kan man se en "skugga" eller en fostersäck men inget mer...  Rynkar på näsan  Tyvärr! För man är ju rätt bra sugen på att få se allt direkt när man plussat!!  Tungan ute

Vad gäller dina frågor om utredning, beror det lite på var i landet man befinner dig, din ålder i förhållande till hur länge man försökt (här är det om man är över 35 så gör man utredning efter ett års försök men är man yngre än 35 så får man försöka p egen hand i två år) osv. Men var påstridig och ge dig inte med dina frågor, så får du nog ett vettigt svar om hur det funkar där du bor!  Glad  Håller tummarna!!!  {#emotions_dlg.flower} Ja, både för att du inte behöver hjälp utan att ni lyckats redan, men även för att hjälpen är nära om den verkligen behövs.

Kram
    Okej. Då ska jag hålla hoppet uppe ett tag till=) tack för svaret! Jag frågade henne om hon kunde se några spår efter ägglossningen, och hon sa att hon kunde se en antydan till att det var äl. men hon sa att det var för lång tid emellan, har ju en lutefas på 16dagar, så det kanske inte är så konstigt. men men. Hur mår du idag? Glad fortfarande känningar hoppas jag? =)

MiAmore håller mina tummar!! du måste skriva så fort du testat! =)

Själv är jag på bim -4, och har kommit på att jag månad efter månad inte ens tror att det kommer att lyckas, så blir inte lika besviken längre, för jag tror inte att det har lyckas. Låter det knäppt?

Många kramar Hjärta
  • LängtarL
    BabyW skrev 2011-04-03 15:11:49 följande:Hur går dt för dig, vännen..? Något nytt under solen?  Tungan ute  När har du tänkt testa? På BIM..?

Keep us posted!!  {#emotions_dlg.flower}
    Jo då inga märkvärdiga känningar! allt jag känner försöker jag trycka undan och skylla på inbillning, för att inte bli besviken. Ska nog vänta till på torsdag eller fredag, har inte riktigt bestämt mig än=) fyller år på fredag så det skulle vara jätte kul och få ett pluss i present!*ler*.  är lite trött på att testa och bara få ett minus så väntar så länge som jag kan!
    När ska du testa då? har du bestämt nån dag än? =)

MiAmore- Hoppas verkligen inte att tanten kommer! Håller mina tummar så dom blir blå! har du testat än?=P

Många styrkekramar till er tjejer för att ni är såna kämpar!{#emotions_dlg.flower}
  • LängtarL

Hej tjejer!

Dazhamster- Var det slidkatarr du hade? för det låter som den behandling du får? blandat med svamp? Har haft mycke sånt där själv, så därför känner jag igen alla dom prepparaterna du tar nu=) *ler*

För mig gick det åt helvete den här månaden, mensen kom igår..... två dagar för tidigt=( Nu går man in på 11.e försöket och man börjar undra om man ens kan bli gravid...

Håller mina tummar för er tjejer! och hoppas ni får era pluss i alla fall! Hjärta

• LängtarL

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

DazHamster - ÄL 17 mars / BIM 1 april (14:e försöket)
    MiAmore - ÄL 20 mars / BIM 3 april (9:e försöket)

Maajsi - ÄL 21 mars / BIM 5 april (5:e försöket)
    ACJL - ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)

BabyW
    - ÄL 23 mars / BIM 8 april (försökt i 21 månader)
    Swn - ÄL 25 mars / BIM 8 april (11:e försöket, 2:a barnet)

Tiina84 - ÄL 29 mars / BIM 15 april (8:e försöket, inga barn)
    SoMa72 - ÄL 2 april / BIM 17 april (9:e försöket)
    Brooklyn - ÄL 16-18 april / BIM 3 maj (6:e försöket, 2:a barnet)
    Lyckliglängtan - ÄL 18 april / BIM 4 maj (11:e försöket)

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    HelenFr - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (??)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på ??
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    Trollbusarna - plus på BIM -2

• LängtarL

Skickar en stor kram till dig BabyW! Hjärta Och nästa månad ska vi lyckas!
    Du förtjänar verkligen lite lugn och ro med en bebis i magen. så du bara kan mysa!
    Håller mina tummar för oss alla tjejer! är bara att ta nya tag & aldrig ge upp!

Många kramar till er goa tjejer! {#emotions_dlg.flower}

• LängtarL

Hej Tjejer!

Grattis MiAmore och brooklyn va glad jag är för eran skull!
    Skrev grattis i den andra tråden oxå miamore!

Själv har man en dag kvar till bim och känner inget, förutom att mensen nog kommer närsomhelst.=(
    vill ju ´ha ett pluss nångång.

BabyW hur mår du efter operationen? har du återhämtat dig än?

Tänker på er tjejer hela tiden, fast jag är dålig på att skriva!

Kramar till er goa tjejer! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!