BabyW skrev 2011-04-02 11:02:41 följande:
Jag är också nyfiken på dig, MiAmore!!
Ja det sägs att det verkar lovande... Får väl hoppas att det indikerar rätt!
Nej vännen, det syns ingenting på ett VUL, så tidigt som du var då (BIM-6 om jag räknade rätt). Det är alldeles för tidigt att se nåt! Så du får ABSOLUT inte ge upp hoppet än!!
Om någon vecka kan man se en "skugga" eller en fostersäck men inget mer...
Tyvärr! För man är ju rätt bra sugen på att få se allt direkt när man plussat!!
Vad gäller dina frågor om utredning, beror det lite på var i landet man befinner dig, din ålder i förhållande till hur länge man försökt (här är det om man är över 35 så gör man utredning efter ett års försök men är man yngre än 35 så får man försöka p egen hand i två år) osv. Men var påstridig och ge dig inte med dina frågor, så får du nog ett vettigt svar om hur det funkar där du bor!
Håller tummarna!!!
Ja, både för att du inte behöver hjälp utan att ni lyckats redan, men även för att hjälpen är nära om den verkligen behövs.
Kram
Okej. Då ska jag hålla hoppet uppe ett tag till=) tack för svaret! Jag frågade henne om hon kunde se några spår efter ägglossningen, och hon sa att hon kunde se en antydan till att det var äl. men hon sa att det var för lång tid emellan, har ju en lutefas på 16dagar, så det kanske inte är så konstigt. men men. Hur mår du idag?
fortfarande känningar hoppas jag? =)
MiAmore håller mina tummar!! du måste skriva så fort du testat! =)
Själv är jag på bim -4, och har kommit på att jag månad efter månad inte ens tror att det kommer att lyckas, så blir inte lika besviken längre, för jag tror inte att det har lyckas. Låter det knäppt?
Många kramar