Inlägg från: systertillknorr |Visa alla inlägg
  • systertillknorr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

lhea1979 skrev 2011-01-04 12:16:46 följande:
    Systertillknorr - Hur länge har ni försökt!
    *Grattiskramar*
    Ett år så det satt fintSkrattande

Tack!

Tack för alla grattis! Fortsätter hålla tummarna för alla!
  • systertillknorr
    Kitty 82 skrev 2011-01-06 11:31:14 följande:
    Idag så har jag tagit 3 st gravtester och ALLA har visat plus
    Vist svaga men iaf så alla har visat plus

Jaha då ska man bli 4-barnsmorsa nu förhoppningsvis.

Ungarna nu är 5½ år, 1½ år, 3 mån så det ät tätt på de sista.

Så nytillskottet i magen kommer ju komma då lillan ska bli 1 år.
    Åh va underbart! GrattisSkrattande mysigt med många! Tänk om man kunde övertala sambon om många kottar, hihihihi får ta en unge i tagetTungan ute jag är ju lycklig lottad som väntar nr 1 Glad
  • systertillknorr

Det där med näsblod alltså! det kan jag få av två anledningar, en gång när jag var så stressad att jag höll på att kollapsa... och nu när jag är gravid =) så jsg håller tummarna!

• systertillknorr

Håller tummarna för BabyW idag! Hur tidigt kan det upptäcka vid blodbrov? Är det typ som vid gravtest fast säkrare eller?

• systertillknorr

In och kikar lite då och då för att se hur det går för er, håller tummarna för att de som inte plussat snart får sina plus!

Snart har vi våra första bebisar i tråden=) börjar närma sig för fler! Jag är i vecka 35+2 idag.

• systertillknorr
    83Lovika skrev 2011-09-01 20:50:24 följande:
    Tänkte meddela er att min tös föddes 25/8-11, ca 3 veckor för tidigt Första trådbebisen kanske?
    Grattis! va roligt med första trådbebisen! Hoppas jag är en av dem som står näst i tur(v38+5)... Hoppas plussen fortsätter ramla in nu för er som är kvarHjärta
  • systertillknorr
    Adora1 skrev 2011-09-02 14:59:55 följande:
    Var inne på fl natten tisd-onsd med sd var 4:e minut som gjorde svinont (hade haft sen fredagen sd som blivit värre och värre) men inte påverkade tappen alls Skrikandes.
    Var bara v 34+6, fick bricanyl och smärtstillande och sova kvar under natten se åka hem utan bebis...
    Fy va jobbigt! först oro för att bebis kanske tittar ut tidigt, sen hinner man lagom smälta å så stannar allt.. men bra om bebis stannar lite till i magen =) men du ska se att bebis kommer inom några veckor! Jag tror att min bebis aldrig kommer vilja titta ut, varför skulle det sätta igång idag, imorn, om en eller två veckor =( känns hopplöst på nåt sätt, önska man visste NÄR..
  • systertillknorr
    Adora1 skrev 2011-09-02 17:14:55 följande:
    Ja, om man visste exakt vilken dag! Om jag ev ska bli igångsatt el snittad tidigare bestäms 19/9 på Spec (pga foglossningen/sd)........Har iaf det datumet som hållpunkt just nu!
    Va skönt att du har nåt datum att se fram emot, dom måste ju ta dig på allvar då. Förstår att du vill ha ut bebis så fort som möjligt med besvärliga sd och fogar. Bebisen tittar ut innan 19e ska du se =)

Ska till bm på måndag, hoppas verkligen lillskrutten fixerats då, blir tokig annars! första barnet ska ju fixeras "tidigt" och min låg högt och rörligt i 37+1, inte ens ruckbar...
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!