skruttnorpan skrev 2010-12-21 08:29:21 följande:
Haha, jag kan lugna dig med att jag var på killen i går kväll och ville mysa. Hans reaktion blev: "är det ägglossning nu?". När jag svarade att det är ett tag kvar tyckte han helt plötsligt att engelsk fotboll var hysteriskt intressant (han förljer annars italienska ligan) så det blev inget. För oss blir det en gång om dagen runt ÄL i bästa fall och kanske varannan-var tredje dag annars. och vi har inga barn som tar tid och energi
hehe, skönt att inte vara ensam om att ha en gube som tycker det kan bli lite FÖR mycket sexande efter ett tag
BlirSnart85 skrev 2010-12-21 10:21:50 följande:
Pos äl-test idag!! Hoppas morgondagens ägg befruktas och fäster sig rejält!!
Fler som har testat idag? Eller som känner att äl är på G?
Trevligt!
Jag BÖR inte ha äl på G redan, men min temp gjorde en rätt bra dykning i morse, så jag ska ta ett äl test i em. mest för att se om det är äl på G redan, om det är det dykningen berodde på
BabyW skrev 2010-12-21 10:22:11 följande:
MiAmore - Jepp!! :P Vi har alltid haft ett aktivt sexliv med sex ca 20-25 i månaden - minst!! Och gärna flera gånger om dagen.
Hur vi orkar?! Jag har nog ganska hög sexdrift som kvinna och jag har en åtta år yngre man.
Lyx!! För oss är det ingen förändring på så sätt att det blir press och det är ju skönt. Då blir det lite prestationsångest och det är inte kul då... I natt blev jag väckt för lite mys... Hihi!!
Jisses.. haha
Måste vara skönt att ni har lika stor sexlust båda två iaf
Ursäkta frågan, men "kommer" han varje gång?