Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
SoMa: Vad tråkigt att det inte blir starkare. Men så länge det är där.. Testa igen om tre dagar. Testar du m morgonurin?
SoMa: Vad tråkigt att det inte blir starkare. Men så länge det är där.. Testa igen om tre dagar. Testar du m morgonurin?
Har ont vid fogarna fram idag, o givetvis börjar man genast hoppas.. Faen vad hopplös man är. Haha Är liksom bara på äl+3 idag..
Här kan du läsa om pco http://sv.wikipedia.org/wiki/Polycystiskt_ovariesyndrom
Då har vi försökt ungefär lika länge. Vi började försöka i juli månad förra året.
Det har redan börjat dra i min livmoder, och jag är bara på äl+4. Måste vara inbillning. Eller?
Vaknade med en ganska ihärdig "mensvärk", och den har inte riktigt släppt ännu, men nu känns den mer "molande". Känns även fortfarande som att det drar vid livmodern. Denna veckan kommer bli lååång! Får se om jag kan hålla mig enda till den 2:e med att testa mig, eller om jag testar mig den 1:a. Om jag testar mig den 1:a så kommer maken sova när jag testar mig, eftersom att det blir precis innan jag kör till jobb, vid 06:00 tiden.. Så har lite funderingar på om jag isf på vägen hem från jobb ska köra inom shoppingcentret som ligger precis intill (nästan) mitt jobb, och köpa något till maken och ge den till honom när jag kommer hem från jobb, och se om han fattar.. Frågan är i så fall VAD? Någon som har några förslag?
Nej vad tråkigt ACJL Men skönt att din cykel var kortare iaf
Jag har själv kommit på nu hur jag ska berätta Om det nu blir + på sönd, så ska jag (försöka) att INTE väcka maken. Sedan tar jag med ett läppstift o lägger i bilen så jag har det med mig. Sedan när jag kommer hem från jobb, så innan jag går in, ska jag med läppstiftet skriva "bebis" på magen. Och så ska jag säga till maken att det kliat och känts konstigt på magen hela dagen, och be han kolla om han kan se något konstigt. Och då får han ju se att det står "bebis" på min mage.. hihi
Jag hoppas kunna skriva det
Jag har föresten ett litet munsår och jag brukar ALDRIG ha munsår.. Undrar om det kan vara ett grav tecken?