• Daniela01

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

nu får det allt komma in lite pluss i tråden Plus

• Daniela01

Limpan 83 Stort GRATTIS till plusset Skrattande det kommer bli starkare om ngr dagar!!

• Daniela01
    Majmamma1984 skrev 2011-01-09 14:03:45 följande:
    Limpan83: Jag tror också att det kommer bli starkare. Det är väl knappast kvar hcg sen din förra grav? Det är ju ett tag sen. *håller tummarna allt jag kan* vore så roligt om vi kunde följas åt på vägen fram til KUB. Kram!

Själv så är jag nu säker på att jag Plus! =) Det blir starkare o starkare. Men jag vet inte riktigt vilken v. jag är i eftersom jag blev grav direkt efter mf. <3 så antingen v. 5 eller 6.
    Underbart med pluss i tråden Plus Stort GRATTIS Elle1984
  • Daniela01

deligth 87 grattisssssssss!!!!!!!!!!

• Daniela01
    delight skrev 2011-01-14 20:42:49 följande:
    Testen är från samma dag! Jag tog tre stycken på raken "måste vara fel på det första .... sen.. kanske fel på det andra?? haha hmmm tog ett till för säkerhetsskull och då accepterade jag faktum Solig killen bara skrattar år mig, för hur stor är chansen att det är fel på tre st test som har typ 99% tillförlitlighet. men kommer ändå testa i morgon bitti igen haha
    SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande Underbart!!!!
  • Daniela01

äl testet är super starkt! nu ska det mysas Skrattande

• Daniela01

Ett jättestort GRATTIS till alla pluss!!!!

• Daniela01

är det någon som tempar och tar äl-test? brukar tempen blir högre innan äl- visar starkt på testet eller tvärt om? jag testade att tempar för första gången denna månaden och då gick tempen upp 2 dagar innan äl-testet visade starkt utslag.. jag hade för mig att det skulle vara tvärt om?

• Daniela01

hur många dagar efter äl- kan man börja med grav test?? :)

och jag glömde nästan! STORT GRATTIS till alla plusss!! Såg listan nu, det var hur många som hellst. Underbart!!

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!