Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Hej!
Jag skulle gärna vilja vara med i eran tråd. :)
Har äL den 16-17, och beräknad BIM den 1-2 februari :D
Har myst den 13,14,15,16 så hoppas hoppas nu :D Hihi ska nog mysa inatt också!!!
detta är första försöka så jag vet inte om detta räcker men vi får se :D
hehehe jag har oxå laddat upp med massa testlagret tester som ligger och väntar... spännande.... 4 dagar till sen så kommer jag nog slänga mig över testen :)
Jag kikar in här ibland och ser hur det går för er :) Grattis till er nya som plussat!! Spännande att se hur det ska gå för er andra nu i februari. Jag hoppas verkligen att det är er tur då!!
Stor kram
Själv är jag på krigsstigen och mellan varven bara tokledsen och nere just nu...
Har varit hos gyn idag efter min Pergokur (enkeldos) och skulle få Ovitrelle-sprutan, men äggblåsorna har inte växt till sig som de ska, slemhinnan var inte så tjock som den skulle... Dessutom - mitt under mitt VUL - frågar han hur gammal jag är, eftersom äggblåsorna inte ville bli stora. Hur jävla okänslig får man vara?!?! Man är rätt utlämnad i den sitsen och är inte intreserad att han mellan raderna säger att "ja, du är ju rätt gammal och dina ägg är kanske inte så bra längre", typ... Då frågade jag om jag skulle ta dubbel Pergo-dos nästa gång så det verkligen händer något till CD 12 (som är idag), men det tyckte han inte. Vi väntar, sa han...
JAG VILL FAN INTE VÄNTA MER!!!! Jag ORKAR inte vänta mer! Jag har inte hur många år på mig som helst!! Jag har väntat i över ett år och hållt på med enkel Pergodos och detta är inte första gången som äggblåsan inte är tilräckligt stor, efter avslutad kur. Vad är det jag inte fattar som han tycker är så himla självklart?!?!?
Jag ska till gyn igen på fredag för att se om det kanske växt till sig lite i alla fall... KANSKE?!?!? Vem fan vil höra kanske av sin läkare??? Om inte han vet - hur fan ska jag kunna veta då och det kan ju inte vara världens svåraste att säga att jag ska ta en dubbeldos och öka på oddsen med mina gamla, värdelösa ägg (som tydligen enligt honom är låååågt efter bäst-före-dagen!!).
Nej, då tycker han bara att vi ska avvakta lite till och VÄNTA och se!!! Jag KANSKE får ÄL typ söndag/måndag istälet för imorgon, som jag skulle haft. KANSKE! Annars får jag vänta och se om jag får nån mens (Gud vet vad kroppen skulle ha att behöva stöta bort med en mens)...
Ska iaf få träffa min nya gyn på måndag, så får vi hoppas att hon tar detta på mer allvar och förstår att man efter mer än 1½ år inte bara vill vänta, när man är i min ålder.
Nu känns bara denna månaden/cykeln ÄNNU mer dryg och mer utdragen än vad varenda cykel gör normalt sett...
Förlåt att jag bara vräker ur mig en massa argt nu, tjejer, men jag behövde få detta ur mig...