• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Maajsi: Foglossning och sammandragningar tidigt denna graviditeten, men jag klagar inte. Däremot kanske det blir kryckor snart sa sjukgymnasten men jag vill gärna jobba om jag orkar så vi får se!
    Jo man kan va våldsamt trött i början, unna dig vila och skit i dammet!

DazHamster: Är så ledsen för dig! Kram! 
  • Adora1

Är i vecka 19+ nu. Inte samlat på mig så mycket vätska. Bara det att med två täta graviditeter och så stort barn förra gången är bäckenet ganska så mörbultat (men det visste jag, ville ha tätt iallafall!)..

Jo det är svårt att slappa för det ÄR skönt med ett rent hus ...Moment 22!

Tankarna om det går vägen eller ej är svåra att släppa! Hade ett MF innan dottern blev till  och det var mycket svårt att släppa det och slappna av...

• Adora1
    Maajsi skrev 2011-05-09 21:53:47 följande:
    Oj jisses så fort det har gått. Nu har du bara halva tiden kvar innan det är dags. Jaha okej, då förstår jag vad du menar. Borde ju underlätta med kryckor då.

Ja gud, väldigt skönt är det. Man bara njuter. Jag vill ju få det bort gjort och kunna vila och ta det lugnt nu när man är så trött av sig. Jag kan inte bara låta det vara. Skulle få sån huvudvärk då.

Ja, men jag har bestämt mig nu för att det är bara att släppa tankarna och njuta istället. För att jag tänker sådär är inget som förbättrar situationen och hindrar det från att hända. Händer det så händer det eller så händer det inte. Det enda jag vet är att jag inte mår bättre av att tänka så.
    Helt rätt tänkt, kan man njuta mitt i alltihop är det ju en fördel Glad
  • Adora1

Usch nu när jag tänkte på kryckor (=sjukskrivning) fick jag ångest angående jobbet. Även om det inte hade varit mitt fel om jag inte kunde jobba mer ville jag så gärna kunna jobba till mitten av juli när min redan inskolade vikarie kommer och tar över..... 

• Adora1
    ACJL skrev 2011-05-10 10:04:44 följande:
    Förstår dig! Men hur det än blir så tror jag att det löser sig! Du kan ju inte rå för att du fått ont! Och en sak har mina två barn lärt mig, att det aldrig blir som man tänkt sig speciellt inte när man har barn, på både gott och ont! Kram
    MiAmore skrev 2011-05-10 10:30:50 följande:
    Brooklyn: Då byter vi vecka samtidigt Jag gick också in i v.6 idag Tråkigt att du har så ont, men tänk på att det inte är ditt fel, och jag är säker på att din chef inte klandrar dig på något vis
    GladNi är goa ni!! Blir så glad över att FL finns Solig
  • Adora1
    Brooklyn skrev 2011-05-10 20:58:52 följande:
    Aaaa jag vill också kolla men sambon säger tvärstop! Hihi... så okej, denna gång får han bestämma. Sist ville vi titta men hon ville inte visa, låg envist med benen i kors, typiskt tjej =)
    Men jag tror min känsla stämmer...hihi... åå vad jag längtar!!
    Samma här: min man ville förtvivlat gärna men jag kunde tänka mig att vänta. Men benen i kors! Som "tur är" fick de inte rätt på datumen efetrsom min cykel har busat med mig så vi ska dit igen den 25 maj, kanske man ser bättre då Baby...
  • Adora1
    BabyW: Jag har väntat på att du skulle skriva och tänkt på dig. Så jobbigt ni måste ha det, men det är säkert rätt beslut som ni tagit. Låter som ni får fint stöd av BUP.Hoppas du skriver ibland härinne ändå om du orkar.
    Många kramar till dig och din familj! 
  • Adora1
    Brooklyn skrev 2011-05-11 12:36:04 följande:

Lyckos att få titta en gång till =)
    Lycka till!

Hi hi ja det är toppen tycker jag!!
  • Adora1
    MiAmore skrev 2011-05-13 10:20:24 följande:
    Ingen som har en Bh med D-kupa att låna ut? haha Jag köpte två stycken BH's med C-kupa för att jag inte kan ha mina A-kupor längre. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag fyllde ut C-kupan helt och jag hade väldigt ont i brösten när jag kom hem från jobb igårkväll efter att ha haft BH'n på mig hela dagen *ler smått*
    Hi hi... Nej jag kom bara upp i C förra gången...Denna gången växer boobisarna snabbare tycker jag, kanske blir D denna gång?
    Det roliga är att min man, som inte är någon "bröst-man" i vanliga fall (utan "rump-man") alltid visar mina bröst extra intresse när de sväller upp under graviditet ha ha...Vet inte om jag ska bli förolämpad å mina vanliga  brösts vägnar eller glad över uppmärksamheten.....Obestämd
  • Adora1

Bia 80 skrev 2011-05-14 11:00:05 följande:
    Samma med min man ha ha. Jag känner mig själv mer kvinnlig med fylliga C-kupor än små B-kupor.  Men visst vore det trevligt om de sladdriga små brösten fick samma uppmärksamhet

Ha ha, ja det hade varit trevligt!!

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!