Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Inte när jag blev gravid med sonen. När jag blev gravid med sonen åt jag endast Glandin. Att jag äter apiforce nu ist för glandin är för att jag hade apiforce hemma (efter att ha försökt med det en månad) men inte glandin. *ler* Men det ska komma ett paket med Glandin med posten förhoppningsvis imorgon (trodde det skulle komma idag). Har inte bestämt mig för om jag ska kombinera, dvs både äta apiforce och glandin, eller bara käka glandin. Tror jag kommer göra så att jag äter glandin på morgonen och apiforce på kvällen. Apiforce ska bla hjälpa till att korta ner menscykeln. (har för närvarande en cykel på 31 dagar), och glandinet gör att slemhinnan i livmodern blir tjockare så att ägget har lättare att fästa.
Hur gör ni andra? Kör ni med någon "metod" eller "kör ni bara på o hoppas på det bästa"?
Grattis till +! Här så börjar väntan till bim i helgen, absolut senast söndag på syrrans 18 års dag och hon längtar nästan lika mycket som jag på att jag får bebis! Nere hos släkten och hälsar på och folk börjar fråga när det blir bebis för oss. Svärmor gav oss nån olja som skulle va bra sen när man får barn... Hoppas vi får en fin början på det nya året med stort fint +!
annakohler: hur går det?
Själv borde jag få mens senast idag eftersom jag har kortare lutealfas än 14 dagar(kommerinte ihåg om den är 11,12 eller 13 dagar, idag är det 13 efter äl, så har den inte kommit ikv vågar jag nog hopps liiite. Så jobbigt att det ska kännas så vemodigt, önska att man kände sig säker på att vara gravid och att de sen visade sig vara sant..