• sommar

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Jag har precis köpt dom så vi får se martini. Kan skriva om dom ger utslag. Har börjat köra med dom från igår redan. Känns som om det är lika bra. Hihi!
    Ja, ibland önskar man att man hade en karl som jobbade 7-16 men sånt är livet. Jag jobbar inte heller såna tider så ibland är det meck. Haha! Ska försöka se vad som kan hinnas med ;)
    Visst är det så att tiden mellan mens och ägglossning känns lite torr. Man kan inte gå och känna efter. Man kan gå och längta istället. Sen den där väntan. Haha! Men spännande än så länge. Kram på er alla

• sommar

Hej vänner!!! Jag var hos gyn för några månader sen och kollade så allt såg bra ut. Då frågade han mig om jag ska ha äl snart för det såg så ut. Då var jag på dag 8 efter senaste mensens första dag. Har en mens på ca 5 dagar och mens cykeln är 26-28 dagar. Nu har jag köpt test stickor, testade igår och fick ingen äl men testade nu i eftermiddags 2 gånger för det känns lite osannolikt men det blir ett ljust ljust  andra streck. Gjorde om det efter 1,5 timme för det kändes så konstigt att få äl så tidigt. Men e detta möjligt???? Nu ska stack mannen på jobb igen men hoppas verkligen få till det när han kommer hem. Hihi!!!

• sommar

tack martini då vet jag Glad men då kan vi ju börja mysa till det redan i helgen så det förhoppningsvis tar sig. Hihi!

• sommar

Hihi!!!! Precis Tungan ute Önskar det blev lägg dags för stora grabben här så vi kan mysa. Hihihihi!!! Är det inte så att sträcken ska bli starkare ju närmre äl man kommer???

Min gyn trodde också att jag var på väg att få äl när jag var där sist och då var det också 8 dagar efter senaste mensens första dag.

• sommar

Vilka bra fraser. Stämmer så himla bra. Tror alla känner igen sig. Den fasen mellan mens och äl är ju hemskast tycker jag. Väntan. Haha! Sen kör man igång. Hihi! Kram och god jul på er tjejer. Glad att ni finns. Nu ska vi fira mini julafton då min underbara grabb sak fira med sin far och kommer inte hem innan nyår =( Men idag är det mys. Mys på alla tänkbara sätt ;)

• sommar

Hej alla goa tjejer. Måste få skriva av mig.Jag fick min mens förra fredag, På dag 26. Lite tidigare än vanliga 28 dagar. Den brukar hålla på i 5 dagar. Den var nästan som vanligt förutom att jag blödde mer. Sen mot slutet så blödde jag så där lite fortsatte dock att blöda fram till i går då det började komma ännu mer. Nu blöder jag mycket igen!!!! Har aldrig haft det så här sen jag fick min mens. Fattar inte vad det är med kroppen. Gör nåt fruktansvärt ont i äggstockarna, min son ligger hemma med feber, jag har jobbat hela dygnet. Denna veckan kan fan inte börja bättre. Vill mest skriva av mig. Någon som kanske känner igen mina symptom på en kropp som verkar reagera konstigt på allt som rör barnprojekt

• sommar
    Zophy skrev 2010-12-20 09:15:31 följande:
    Vid min senaste mens var jag med om något liknande. Jag brukar alltid ha kort & lite (max fyra dagar liksom..), men denna gång blödde jag mycket i tio dagar! Fattade ingenting, det verkade aldrig sluta! Hoppas verkligen att det var en engångsföreteelse...
    Ja, visst är det helt skumt. Då jag blödde väldigt väldigt lite i fredags och i lördags så hade vi sex båda dagarna. Skojade innan med min syster att mina ägg verkar reagera på hans vassa simmare men känns så knas i kroppen. Blev det bra för dig sen?? Har du fått svar vad det kunde varit??
  • sommar
    MiAmore skrev 2010-12-20 11:51:15 följande:
    Zophy skrev 2010-12-20 09:15:31 följande:
    Vid min senaste mens var jag med om något liknande. Jag brukar alltid ha kort & lite (max fyra dagar liksom..), men denna gång blödde jag mycket i tio dagar! Fattade ingenting, det verkade aldrig sluta! Hoppas verkligen att det var en engångsföreteelse...
    Det kan inte ha varit ett mf. då?
    Ringde mvc och blev direkt skickad till kk. Hon sa att det låter som ett tidigt mf och det är bättre att jag ringer dit. Har nu ringt och dom ska ringa efter kl 14. Blöder fortfarande och har ont. Känns som om det är lite tidigt för ett mf. Hur tidigt kan man få det??
  • sommar

tack för svar. Hade du också ont i äggstockarna och livmodern?? Kraftig mensvärk

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!