Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Vi lever oxå sonen fyllde 1 år för 2 veckor sedan. Håller på att bearbeta sambon för en till bebis
Vi lever oxå sonen fyllde 1 år för 2 veckor sedan. Håller på att bearbeta sambon för en till bebis
Hej alla! Vad roligt att det är några som fått/väntar ytterligare tillökning :) Själv plussade jag igår! :D :D :D BF mitten av mars om pyret vill stanna kvar i magen :)
Fick tyvärr ett MA i augusti men har precis plussat igen så återstår att se hur det går denna gång.
Lyckan blev kortvarig. Blev ett tidigt missfall
Inga fler barn än så länge. Har ju sonen på 3,5 år iaf. Precis fått diagnosen pco så äter just nu pergotime för att få ägglossning så att det förhoppningsvis blir en till bebis snart :)
Hur fick du pergotime? :) jag och sambon har skickat in sperma prov och blodprov till en fertilitetsmottagning. Väntar på provsvaren! Har också pco, hur lång tid tog de innan du fick pergotime? :) skulle också vilja ha de, så man blir gravid nån gång! :)
Beklagar missfallet hoppas det tar sig så ni blir gravida direkt igen <3
Vi fick denna cykel prova letrozole då pergotime inte resulterade i någon graviditet i början av året, plus att jag mådde riktigt dåligt på dom...
Och för ca 1 vecka sen så plussade jag hoppas innerligt att det inte blir ytterligare ett missfall då det nu tagit oss 1,5 år att bli gravida efter det senaste missfallet.
Hoppas verkligen för er skull att de håller det löftet!
Vi får skriva lite uppdateringar här mellan varven
Hej!
Hur går det för dig Babydreamer? Har tänkt på dig.
Själv fick jag positivt ältest i förrgår. Det är så himla skönt att kroppen fungerar som den ska igen. Låt nu dessa 2 veckor gå fort. Hoppas verkligen att det tar sig.
Har fått positivt gravtest. Vet inte riktigt exakt hur långt gånget men borde vara någonstans mellan bim-4 och bim-2 idag. Ska testa igen ett par dagar och se så det blir starkare. Är så lycklig. Tänkte ringa spec imorgon så jag får utskrivet trombyl så fort som möjligt. Hur går det för dig Babydreamer?