Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
I fredags kom vår lille prins till världen. Ett litet knyte på 2980 g å 47 cm lång.
I fredags kom vår lille prins till världen. Ett litet knyte på 2980 g å 47 cm lång.
tack tjejer! <3 vilken lycka
Åååååh grattis helen!
Åååh så söt han är helen å vilket fint namn :) min skrutt blev hela 3 månader i lördags. Tiden går alldeles för fort. Jag ska lägga nån bild lite senare idag :)
Åååh så söt han är helen å vilket fint namn :) min skrutt blev hela 3 månader i lördags. Tiden går alldeles för fort. Jag ska lägga nån bild lite senare idag :)
Glömde helt bort att lägga upp en bild. Här är en bild på vårt charmtroll taget igår. Han heter Mio Axel William, varav Axel är tilltalsnamnet. Igår blev han hela 16 v. gammal.
Håller med dig Dazhamster! Man får aldrig nog. :) man längtar nästan efter en till. Förresten, någon i gruppen som planerar en till? Var ju ett tag sen de flesta av oss fick sist :)
Hallå! Var ju tvungen att kika in och höra om ni lever? :) Tråden har varit tyst länge nu.
åh vad skoj! Grattis! är himla sugen på en till så hoppas sambon ska ändra sig snart :)
Hej igen tjejer! Vi kommer troligtvis börja försöka igen i april/maj npgon gång. Någon mer? Detta var en sån härlig tråd och det hade varit kul att väcka liv i den igen :)