Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Maajsi skrev 2012-04-27 20:43:47 följande:
    Tack så mycket :D Igår var jag på VUL. Blev framflyttad med bf 23/11 istället för 18/11, alltså 9+6 idag. :) Allt såg finfint ut så supernöjd. Fick även med en bild på lilla pyret <3 känns så skönt att det går vägen (än så länge). :) Hur går det för alla? :)

Skönt att det går bra! Inte långt kvar till den första magiska gränsen ju här rusar tiden iväg, är redan i vecka 26! Lillkillen lever livet inne i magen ofta om dagarna går just nu och väntar på besked om graviditetspenning. Hoppas få sluta jobba 7 juni och det är ju snart,men tydligen så är det mycket bebisar som ska födas i år så försäkringskassan hinner inte med... Men har svårt att se att de kan neka mig gravpenning eftersom jag jobbar som sjuksyrra på akuten... För övrigt känner jag mig totalt ogravid, förutom lite ont i höften. Hade han inte buffat så mkt därinne så skulle jag bara tro att jag blivit tjock :-P
  • Babydreamer

Panocod består av paracetamol och kodein

• Babydreamer

Läste en tråd här på fl där väldigt många rekommenderade att man tog med sig eget toapapper i bb väskan eftersom många sjukhus har typ sandpapper istället för toapapper

• Babydreamer

Har inte skrivit på ett tag men läser alla nya inlägg Härligt att veckorna tickar på för dig nu Maajsi och att det verkar gå bra Spännande o se när din lilla bustjej väljer att titta ut DazHamster! Själv går jag in i vecka 30 på onsdag och snart jobbar jag mitt sista pass på jobbet! Set fram emot en långledig sommar trots att jag kommer vara stor som ett hus :-P hittills ca 10 kg plus men det är lillgrabben i magen värd

• Babydreamer