• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Daniela01 skrev 2011-01-24 18:33:01 följande:
    tack så jättemycket!! jag kan inte fatta att det är sant, det känns som att det inte är sant och att mensen ska komma närsom hellst.. jag kommer nog bli helt vansinigt orolig och nervös.. när allt har sjunkit in.. ja ,, nu ska det firas med varm choklas!! smask
    GRATTIS!!! Härligt Glad..Ja försök att njuta! Och fira på!

Jag plussade i förrgår och har haft ont en del på vänster sida så ska på extrakoll med vul på torsdag. Men jag är glad och njuter av varje gravid minut ändå! Annars missar man ju massa mysigt Solig
  • Adora1
    T inne skrev 2011-01-24 19:24:30 följande:
    Ja tror att även jag har plussat idag på BIM -4. Gjorde ett test och såg ett svagt sträck. Fast väntar till helgen att flytta mig på listan till ja har gjort ett test till och är helt säker :)
    Fast ja vågar inte vara för glad, för sist ja plussade varade bara i 6 veckor.
    Ett försiktigt grattis är väl ändå på sin plats!! Håller tummarna att det går bra denna gång!
    Chokladmuffins skrev 2011-01-24 19:34:11 följande:
    Grattis till alla er som plussar till höger och vänster..

Själv sitter jag här och får bara längre och längre cykel.. Ingen mens i sikte..  Är uppe i 35 dagar nu.. Jag har alltid haft regelbunden 28 men har börjat klydda nu.. grr INTE GILLA!!!

Ska iaf på utredning nu på onsdag så håll tummarna att det kommer gå bra för mig.. =)
    Ååh, vad segt! Håller på dig nu på onsdag!

• Adora1
    T inne skrev 2011-01-24 21:04:58 följande:

Förlåt att jag är lite väl PÅ idag :) Men visst ser de lovande ut????
    YES! Du är helt klart gravid! GRATTIS!!
  • Adora1

Startat en tråd som heter "Vi som precis plussat med syskon", under "Gravid"-->"Syskon"

• Adora1
    MiAmore skrev 2011-01-25 10:16:47 följande:
    Kikar bara in för att meddela att ägget äntligen släppte igår! Fick till det i fredags, lördags och igår. Så har täckt upp det bra iaf, så nu är det bara att hålla tummarna o hoppas. Bim blir den 7/2, en månad efter sonens 2 års dag. Letar upp Bim listan o ändrar mitt Bim datum
    Tjoho! Håller alla tummar för dig!!
  • Adora1
    Limpan 83 skrev 2011-01-25 14:05:32 följande:
    GRATTIS alla som plussat! Underbart!!!

Tyvärr blev det tråkiga nyheter för mig idag. Ingen graviditet syntes och neg på gravtestet när jag var hos gynekologen. Så det var ett missfall. Jäkla skit alltså! Nu får jag bryta ihop här hemma och sedan ta nya tag! Jag ska ha mitt barn 2011, så är det bara!!!!

Någon vänlig själv som kan ta bort mig från pluslistan?? Vet ej när jag har BIM eller ÄL, men gyn. läkaren trodde på mens om ca 2 veckor. Får skriva in mig sen när jag vet.

Återigen, STORT GRATTIS till er som plussat !Njut nu riktigt ordentligt {#emotions_dlg.flower}
    Är så ledsen för din skull..Kram!
  • Adora1
    Chokladmuffins skrev 2011-01-26 17:33:13 följande:
    Jag är bara på v. 5+2 så det är verkligen tidigt.. Men jag är lycklig ändå hehe.. Jag känner inget konstigt.. Bara att jag är lite mer kissig än vanligt och att mina bröstvårtor är styva mer eller mindre hela tiden.. Det underbara är att jag har fått se det på ultraljudet också.. En pytte pytte liten prick!!

Min man tror att det blir en flicka för vi måste ha fått till det i Österrike.. =) Det sägs tydligen att tjejerna klarar det höga lufttrycket bätte än pojkar.. Jag har ingen aning.. =)
    GRATTIS chokladmuffins! Vad härligt Glad
  • Adora1
    Daz Hamster: Absolut ska du få känna så och vara ledsen! Det handlar ju inte om att du är missunnsam utan att vissa tycks ta det för givet med barn och inte skyddar sig etc. Då blir man ju förtvivlad om man försökt få barn ett tag och det ännu inte har blivit nåt! Usch vad jobbigt för dig! STOR KRAM! 
  • Adora1
    LilyRose skrev 2011-01-28 14:26:05 följande:
    Tack för att du håller tummarna för mig! Jag hade beräknat att BIM skulle vara den 30/1 så när jag testar imorgon så kommer det vara på BIM-1.
    Jag håller med på dig!! Hoppas det blir plus för dig!
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!