Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Hoppar också in här Mensen kom idag, så ÄL borde vara 23dec och BIM 6januari. 2a försöket.
Hoppar också in här Mensen kom idag, så ÄL borde vara 23dec och BIM 6januari. 2a försöket.
Håller tummarna att så många som möjligt plussar nu.. förstår att det känns jobbigt för er tjejer som försökt en längre tid - men det är bra att ni inte ger upp! Snart är det eran tur ska ni se! *håller tummarna*
ÄL på torsdag för min del.. blir bra med uppesittarkväll o lite sex efter det
2 av våra närmsta vänner är gravida nu så det skulle passa bra med en bebis 2011 tycker vi här hemma..
Börjar närma sig BIM för mig, känner dock inga symtom alls så det har nog inte tagit sig denna månad..
Ont i brösten - men det brukar jag ha innan mens.
är på BIM+1 o ingen mens i sikte, inte ens en "brun flytning" som jag brukar få dagen före/ några timmar före mens.
Brösten är ömma och ibland tycker jag det sticker till i sidorna ungefär som vid ägglossning men tror tyvärr bara att det är mensen som är på väg, den här ggn lite senare än vanligt..
har inga andra symtom..
Testar på måndag om det inte kommit någon mens då - tror dock den kommer i helgen!
Testade nyss!!
Vad säger ni?
Jag litar inte fullt på dem men både sambon o jag var ju med o läste bruksanvisningen
Blir till att köpa ett CB digitalt om nån dag. Sen kanske man vågar tro på det? =)
Hoppar in lite överallt nu men är helt ny med allt detta, första gången vi försöker bli gravida, har varit utan p-piller sen i våras men nu struntar vi i gummit! tror ja ska ha ÄL 12 jan, nu på onsdag alltså.... alla tips å trix är välkomna.!
Är också jätte skeptisk mot mina tester (som ni sett bild på) det stod att det kunde visa pos även om man inte var gravid om man hade mkt bakterier i urinen eller njursvikt :P så nu tror jag att jag har det haha.
Strecken kom direkt efter bara någon sekund.. men kan ändå inte tro på det?!!
Ska som sagt köpa ett CB (digitalt) o testa nån dag här framöver, lite trixigt bara då jag inte vill köpa på apoteket på sjukhuset (jobbar på sjukhuset) och på apoteket i stan jobbar sambons mamma.. :P
Men man kanske kan köpa dem nån annanstans? Är helt ny på det här med grav.test förstår ni.. =)
Kan mediciner och sjukdomar påverka resultatet?
P-piller, smärtstillande medel, antibiotika eller hormonbehandlingar
som ej innehåller hCG bör ej påverka testresultatet. Vissa läkemedel
som innehåller hCG kan ge missvisande resultat. Detsamma gäller för
vissa ovanliga sjukdomar och om din urin innehåller stora mängder
bakterier. Kontakta din barnmorska eller gynekolog om du får oväntade
eller inkonsekventa resultat.
Taget från bruksanvisningen RFSU test.
Nu blir det CB digitalt nån dag framöver Sambon är mest ivrig tror jag hehe.
Helen - håller tummarna för imorgon =)
Haha, ja det är väl kanske dags att jag börjar inse faktum att man är gravid, du har rätt Baby W!! :)
men först digitala.. ;)
Kul för dig Baby W att ni kom med i studien! =) Nu håller vi tummarna att plusset kommer snart!