• LängtarL

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Hej alla! Nu har jag varit inne och läst så många trådar och följt vissa av er sen i sommras=)
    Har inte velat skriva nått förens nu. men känns redan som att jag känner vissa av er. hihi.
    Jag har Äl den 19, och bim den 5 januari,  om nån vill så får ni gärna lägga till mig=) Är inne på försök 8 nu. så börjar kännas lite jobbigt=( förstår inte varför det tar sån tid. men är väl inte min tur än.  Jag hoppas på denna månad både för mig och er andra=)
    Kram

• LängtarL

Tack BabyW :)

systertillknorr: Hur gick det hos gynekologen? hoppas du fick en trevlig! funderar själv på att uppsöka en. men det känns lite jobbigt. Kanske kan ditt svar uppmuntra lite=)

• LängtarL
    systertillknorr skrev 2010-12-15 11:27:50 följande:
    Ska dit kl 14 så åker iväg om en timme (om jag vågarTungan ute) så jag hoppas att jag kan uppmuntra dig i eftermiddag =)! Fan det är så jobbigt att va nervös, min mage pallar inte sånt...
    Okej då hoppas jag att det går bra, :) jag förstår dig verkligen, jag själv har jätte dåliga nerver. så förstår precis hur du känner! men bara man är iväg så brukar det gå bättre :P
  • LängtarL
    systertillknorr skrev 2010-12-15 18:24:05 följande:
    Det gick bra =) hade fin livmoder och fina äggstockar! Men vi har fått remiss för provtagning nu, måste se om det finns några bra simmare och om äggen släpper som dom ska. Hoppas jag slipper det, för måste ändå vänta till nästa månad eftersom vi snart reser bort, hoppas det tar sig NUUU!
    Va skönt att höra=) fick du en bra gynekolog? Jaa det är klart vi hoppas på att du slipper, Det ska ta sig för oss den här månaden Glad Var ska du resa bort då? {#emotions_dlg.flower}
  • LängtarL
    MiAmore skrev 2010-12-16 11:06:39 följande:
    Jag hänger gärna på om det är ok? Efter mensen går vi in på vårt sjätte försök till vår son. Bör ha äl runt den 29/12 och Bim runt den 12/1. Vore kul att få ett plus i januari eftersom att vår son fyller år då. Så ett plus i samma månad som sonen föddes i två år tidigare vore riktigt kul!
    Hej Hej! klart du är välkommen Glad  Har för mig att du kör med glandin va? Det gör jag med Glad är inne på andra månaden med glandinet och hoppas verkligen att det ska ta sig nu. Använde du glandin med din son? Kram {#emotions_dlg.flower}
  • LängtarL

Har hört att det funkar för många på första eller andra försöket med glandin Glad  så jag hoppas det stämmer, för jag är inne på andra månaden nu.hihi.  Så om det funkar så ska jag verkligen rekomendera alla det Skrattande 
    jag kan berätta att jag i alla fall känner av äl mycke bättre med glandinet än innan. Så nån skillnad gör det i alla fall {#emotions_dlg.flower}

• LängtarL
    MiAmore skrev 2010-12-16 15:12:52 följande:
    Tack för välkomnandet, nu blev jag lite gladare
    Just nu kör jag bara med apiforce, väntar på att få hem Glandin så att jag kan börja med dem. Trodde dem skulle komma idag, men nope Så hoppas dem kommer imorgon. *ler* Jag blev gravid med sonen på 12:e försöket, den månaden jag provade på Glandin. Så jag hoppas på samma tur med Glandin denna månaden. Blir jag gravid denna månaden kommer jag bara ångra en sak; att jag inte börjat med Glandin tidigare
    Jag provade Glandin på tredje försöket tror jag det var iofs, men dem var utgågna så jag hoppas att det kanske var därför det inte tog sig då, så att det tar sig denna månaden med Glandin som INTE är utgågna *ler*
    Okej men då kommer dom nog imorn Glad 
    Haha jag förstår precis vad du menar, det är klart det måste ha varit för att dom var gamla Flört
    Hoppas verkligen att det tar sig den här gången, så att vi får våra efterlängtade pluss!Tungan ute 
  • LängtarL
    JoWiAn skrev 2010-12-16 18:29:03 följande:
    Då var jag med på riktigt.... Fick min mens igår en dag för tidigt..... Då kör vi igen. Fast att de känns jävligt surt.
    Jag förstår, tråkigt Rynkar på näsan men nu är det våran tur den här gången Glad så är bara att ladda om för en sexvända till!HAHA. så kommer nog plusset snart!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • LängtarL
    JoWiAn skrev 2010-12-16 18:34:44 följande:
    Hoppas på det. Blev gravid på andra försöket men slutade i missfall i oktober. Nu är det inne på andra försöket igen. ÄL lagom till nyårshelgen
    Jag beklagar verkligen missfallet! men att det är andra försöket igen och att det är just på nyårshelgen måste ju betyda tur.. eller hur Glad
  • LängtarL
    SofiaO skrev 2010-12-17 09:57:15 följande:
    En nyfiken fråga.... Vart köper ni glandin? Hittade denna:

www.halsans.com/eshop/Glandinprodukter/biogla... 

Kan den funka tro...?
    Jag vet inte, jag köpte glandin 25 ifrån den här länken

http://www.svenskhalsokost.se/#!produkter/glandin_25?gclid=CJXk_pn786UCFQm_zAodhFu_mQ

Tror inte att Jättenattljusolja är exakt samma. det är i alla fall inte lika stark. Hoppas det hjälpteGlad
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!