• myrran81

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Hejsan!!

Jag vill jättegärna kliva in här och vara med....jag vet bara inte hur jag lyckas lägga till mig på listan :)

Jag har bim runt den 5:e januari och det här är 2:a försöket för oss. Nu hoppas jag verkligen på ett litet liv här i magen, förra bim var jag övertygad om ett plus, men ack så fel jag hade.

• myrran81

Jag har bim den 5/1 och jag hade tänkt att testa med rfsu "testa tidigt" på nyårsafton, men jag kunde inte hålla mig, så nu imorse tog jag ett test....och det visar ett svagt streck :) Helt otroligt, men kan det verkligen stämma, ska jag lita på att testet visar rätt? Strecket dök upp på stickan efter ca 2 minuter och det är inte hälften så starkt som kontrollstrecket, men det syns hyfsat bra enligt mig :)

Någon annan som testat med dessa tester? Funderar på om jag ska överraska sambon idag eller om jag ska ett nytt test på nyår som vi hade tänkt??

Tänk....jag kanske har ett litet frö i magen just nu :D

• myrran81

Jag har inte haft några symtom som helst, bara sambon som reagerat på att jag inte fått mitt pms humör ännu :)

Jag ska nog ta och testa imorgon eller på fredag igen så man kan se om det blir fler positiva resultat, funderar på att köpa ett clearblue digital, men det kanske inte funkar så här tidigt? 

Nu håller vi tummarna för att det blir många, många plus under januari. :D

• myrran81

Vet ni vad??? Jag kunde inte hålla mig, så det blev ett test till från billiga tester denna gång och det visade ett mycket starkare streck :D Nu vågar jag nog tro på det hela :)

Räknade ut att om allt går som det ska så är lilla bebis beräknad till den 10/9, min egen 30-års dag, hihi.

• myrran81

Tack alla jättesnälla :)

Tiina84: Jag har inte haft några symtom alls, det enda som min sambo påpekade var att mitt pms humör inte kommit igång denna månad :) . Jag testade på bim -7, trodde inte att resultatet skulle synas så snart, men det gjorde de visst :) Med pojken så kunde jag inte testa förrän bim +1 och med dottern vet jag inte riktigt när för jag testade då jag var i v.7 med henne.

• myrran81

BabyW, tack supersnälla att jag fick komma med på listan :) Jag plussade på bim -7

• myrran81

Fortsättning föjer på allt mitt testande :)

Jag testade med vanligt cb idag och det visade mycket starkare än med rfsu testa tidigt, så jag vet inte om jag tror att det där testa tidigt är så himla bra.... Sen så testade jag med cb digital och fick gravid 2-3veckor....så nu har min sambo konstaterat att jag borde ha provat klart, hihi....men det är ju så kul och se dem där plussen :)

• myrran81

Det alkoholfria bubblet är införskaffat och vi firade med en sån flaska igår kväll också :)

Dellz: Jag skulle haft bim den 5/1, men plussade igår (bim -7), måste ha haft ägglossning tidigare än jag trodde eftersom cb digital visar 2-3v? :) Har inga symtom, fast jag iof haft mensvärk i en veckas tid :)

• myrran81
    laref skrev 2010-12-30 13:50:18 följande:
    well tjejer.. gjorde ett RFSU testa tidigt..ooo ett streck syntes :)  vågar inte riktigt tro på d haha.. mensen ska ju annars komme imorgon-sön.. så har den inte d då tror jag def. på resultatet.. med sonen testade jag när jag gått över 1v så då var det lättare att tro på resultatet..
    GRATTIS GRATTIS! :)
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!