Inlägg från: kakmamman |Visa alla inlägg
  • kakmamman

Ska de verkligen kunna detta?

ska jag vara ärlig så tror jag inte ens en  3åring sätter sig ner med en såndär och "kan"..  haha, eller jo kanske =)

Men de tär ju så olika, just barn under 1 år är väldigt smarta och duktiga på saker, men den motoriska utvecklingen är stor och det är mycket mer soännande att använda benen eller utforska saker på höjd (nu när man precis lärt sig det)..än å sitta still och pillra med något =)

Men alla barn är olika..

♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • kakmamman
    FinastE2010 skrev 2010-12-06 11:49:10 följande:
    Ok ja verkar som det är rätt olika ändå men skönt det inte ska kunna klara av det, ibland undrar man. Men på vilket sätt leker era små med leksakerna de har?b Min son som sagt stoppar mestallting i munnen, vrider o vänder på leksakerna, vevar med armarna o kastar iväg dom. :P
    Min snart 9 månaders stoppar typ allt i munnen, "vinkar" med dom..eller skakar och vevar så dom ibland flyger in i ansiktet, det e tydligen bra för finmotoriken..att bedöma avstånd osv =)

Ibland leker han på golvet, ibland med figurerna på mattan haha, och ibland med något annat..
    Jag undrar när han ska börja "leka själv" och hålla på med något mer än 1 minut haha
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Ska de verkligen kunna detta?