-
ja springer ner å kollar.HemmaHosSofi skrev 2010-12-06 21:32:05 följande:Nu skall jag bli helt OT men är det någon som har ett pepparkakshus-byggsats hemma? Skulle behöva veta innerhållet men jag kommer inte på vad det är för märke ens Eller det kanske finns flera olika märken?
-
Vi har ANNAS "klassiskt pepparkakshus", vi köpte det på Ica.HemmaHosSofi skrev 2010-12-06 21:32:05 följande:Nu skall jag bli helt OT men är det någon som har ett pepparkakshus-byggsats hemma? Skulle behöva veta innerhållet men jag kommer inte på vad det är för märke ens Eller det kanske finns flera olika märken?
-
här finns Molos underställ:
www.addnature.com/product.aspx -
det innehåller:HemmaHosSofi skrev 2010-12-06 21:39:14 följande:Toppen!!! Ja men det är vårt också, måste ju vara det? Vad har det för kul saker i sig?
Vetemjöl,
socker,
vegetabiliskt margarin (vegetabiliskt olja och fett, vatten, salt, aromämnen)
sirap
bakpulver: bikarbonat
invertsocker/fruktsocker
kanel
ingefära
och kryddnejlikor -
Vi har också Hestras vantar i år, den med ull. Jag älskar dom iaf och sonen tycker också om dom. Smidiga att ta på och verkar va hur fina, smidiga och varma som helst!Tjollabolla skrev 2010-12-06 21:48:42 följande:Ja fast han frös verkligen om händerna innan, dom var alltid iskalla. Dessa vantarna är grymma... 2-3 timmars utelek i 10 minus och snö och ungen har varma händer, helt otroligt!
Vi behöver nog mest ett underställ hemma, på dagis brukar han inte frysa och han är inte ute så länge där innan det är dax att gå hem. Jag tvekar dock på att lägga pengar på det för jag undrar om han hade gått med på att ta på sig ett... Han är SÅ noga just nu med vad han tar på sig och inte!
E är också kinkig nu med kläderna, herrugud vilka diskussioner man kan ha med en tre åring! Men när det är kallt, över -15 grader, då har han inget val då får han åka till dagis i underställ och ha vanliga kläder med sej i väskan. Eftersom ja är hemma med lillasyster är han 15 timmar och börjar 8.30 så vi lämnar ute och det underlättar. -
va så lite, hoppas bara de är samma.HemmaHosSofi skrev 2010-12-06 21:58:03 följande:Tack snälla du!!
-
-
9 December
www.ajabajakids.com 39 kr frakt, 30% på hummel
www.annacill.se sänkt priserna på utvalda Moloplagg som zip-koftor och tuffa klänningar och haremsbyxor i lila eller svart med minst 30%, ett par snygga tjejjeans är sänkta med 40% och vi har fortfarande fri frakt Du hittar varorna under Molo/flicka
www.babyshop.se kl 20 30% på allt från katvig.
www.barnlyan.se 24 kr frakt. 30-50 % på småfolk
www.barnparadiset.se kl 09: retro gåbil 645 kr (765 kr)
www.blaelefant.se kl09, 59 kr frakt
www.boinkstore.se 79 kr frakt
www.busochrackartyg.com kl 20 Fraktfritt tom 12/12 30% på utvalda mini rodini
www.cbkids.se kl 7-10, 36 kr frakt 50% på jny design
www.eleraff.se 29 kr frakt tärnljus 19,50 (39 kr)
www.familjetorget.se Bumbo 320 kr (495 kr)
www.guppi.se kl 09, 39 kr frakt: 100 kr på didriksson aosta kid pant
www.hjartatmitt.se 29 kr frakt 20-50% på utvalda leksaker från kids koncept.
www.houseoflola.se 49 kr frakt
www.kameleontdesign.se kl 08, frakt beror på köp
kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ kl 10, 29 kr frakt:
www.lekmer.se 49 kr frakt Tobbes trolleri låda 129 kr
www.lillabebben.se 40% på katvig och Louie Louis
www.lingonochblabar.se 49 kr frakt
www.litencorrelin.se 29 kr frakt
www.litenpalandet.se kl 19-22, 30% på ej sikke lej.
www.littlebloom.se 39 kr frakt, 30% på värme/kyl påse
www.luckylittleme.se 29 kr frakt,
www.lykkeliam.se kl 00, 29 kr frakt ta 3 betala för 2 strumpbyxor/leggings från Melton
www.madeforkids.se, fraktfritt
www.malmooutdoor.se 29 kr frakt färgglad termos 135 kr (169 kr)
www.mammashop.se 39 kr frakt 24 dagar 24 % rabatt. 25% på barnkläder 7-9 dec.
www.melike.se frakt enligt postens tabell, 30% på alla skor
www.mylittlestar.se kl 21, Wardrobestation 50%
www.oiidesign.se Fraktfritt
www.siggeojuno.se kl 21, 29 kr frakt, 30% på katvig
shop.pirumparum.nu 29 kr frakt chuck chinos 349 kr (499 kr)
www.smallkids.se 24 kr frakt, rea på utvalda byxor
www.smatting.se Fraktfritt, utvalda bodyr 139 kr
www.smavi.se/shop kl 00, fraktfritt diverse plagg 100 kr
www.strossel.nu utvalda tröjor 179 kr
www.tuffatilda.se kl 22.00, 29 kr frakt, 30% på mössor från Frithiof of Åre
www.varanara.se 19 kr frakt
shop.verashus.se 39 kr frakt
www.wiell.com/shop frakt enligt postens tabell + expeditionskostnader skötväskor 50%
www.zillstar.se 39 kr frakt jeans från metoo 100 kr
Veckorebjudanden:
www.barnvanligt.nu Djurpussel, 2D 55,-
www.busfrot.se fraktfritt Uppdaterar på Facebook
www.funkybaby.se fraktfritt Första advent 20% rabatt Gäller 27-28/11, Andra advent 30% rabatt 29/11-5/12, Tredje advent 40% rabatt 6/12-12/12
och Fjärde advent 50% 13/12-19/12 (Ange koden jul i kassan så räknas rabatten från automatiskt beroende på vilken datum det är (Gäller även på rean)
www.ecoloco.se 24% på allt fram till jul -
karin76 skrev 2010-12-10 19:33:42 följande:Vet inte om jag får svara i tråden då jag är partisk men vill gärna besvara med fakta då det är lite trist att få (som jag tycker) oförtjänt kritik. Vi har ju som de flesta shoppar en enhetsfrakt på 29. Du betalar 29 även om paketet går loss på 36, 48 eller mer. Och över en viss summa fraktar vi gratis vilket i princip alltid innebär en förlust för oss om vi samtidigt har bra rea på produkter. Så att vi skulle "dra in pengar" på frakten är väldigt långt ifrån sanningen! Som kund accepterar man ju dessutom fraktkostnaden vid beställning och jag kan ju inte frankera mer än vad mössan kostar att skicka bara för att det ska bli rättvist?! Vi har dessutom en mängd kringkostnader som vi inte får betalt för. Och vi lägger ner fruktansvärt mycket jobb som vi gör gratis.
Tack för ordet :) -
inte dumt ibland att dottern tjårvar på nätterna, nu blev de varsin kik kid keps till dom!