Inlägg från: Kluran |Visa alla inlägg
  • Kluran

Hemutredning nov 2010

Vi ska inte påbörja hemutredning nr 2 ännu, men jag ville ändå titta in och önska er lycka till. Ta det bara lugnt och fokusera hela tiden på målet - ert efterlängtade barn - så kommer det att gå det fint!

felisa - det är nog olika hur utredare gör, för vi behövde absolut inte svara på några frågor om vårt sexliv när vi gjorde vår hemutredning.

Hanya - vad spännande att ni nu ska börja utredningen för syskon. Vi har också en önskan om syskon, men väljer att vänta lite till med utredning nr 2. Lycka till Glad! Funderar ni på samma land som innan? Svara bara om du vill förstås.

Kram!

• Kluran

Hanya - vi har snart varit hemma i ett år med vårt barn Glad. Vi ska kontakta våra hemutredare efter nyår, sen får vi se när vi kan starta upp en ny hemutredning. Vi tänker oss och hoppas att det kanske kan ske någon gång till våren. Men det vet man ju aldrig, dom kan ju ha mycket att göra.

Kram!

• Kluran
    Namaste72 skrev 2010-11-24 21:59:28 följande:
    Kluran: Vad kul, då kanske vi följs åt igen Ni lär ju bli klara innan  oss hur som helst
    Hanya - ja, det vore ju jättekul att följas åt denna gång också Glad. Jag återkommer när vi är i startgroparna, så får vi se hur långt ni har kommit då. Den här kommunen är inte så snabb den heller Flört.

Kram, kram!
  • Kluran

Grattis till dig Grace Glad!

Hanya - jag tänkte inboxa dig, men märker nu att jag inte kommer in på din sida längre. Kan du släppa in mig igen är du snäll Glad.

Svar på tråden Hemutredning nov 2010