Hemutredning nov 2010
Kanske ska hänga på här? Utredning nr två för syskon . Vi ska starta upp i januari och samlar de första dokumenten nu.
Kanske ska hänga på här? Utredning nr två för syskon . Vi ska starta upp i januari och samlar de första dokumenten nu.
Kluran: Hur länge har ni varit hemma? Vi räknar med att ha varit hemma minst 2 år innan vi åker igen.. vår utredning lär ta minst lika lång tid som sist (8 månader). Samma land blir det om vi får bestämma, men som du vet, allt kan ändras
Ang sexfrågor, det fick vi också..eller, snarare "hur ser du på ert sexuella samliv". Inte mer. Det är för att kolla så man är hyfsat synkad som par (att inte barnlösheten dödat kärleken).
Kluran: Vad kul, då kanske vi följs åt igen Ni lär ju bli klara innan oss hur som helst
Tina: Vi stod väl runt 2 år tror jag, eller var det tre? Då hade inte köerna vuxit som nu... idag är vi glada att vi ställt oss i kö hos flera, så vi kan samla tid för syskon.
Vilka organisationer står ni hos?
Vi fick väga oss så snällt hos farbror doktorn. Men resten av undersökningen var lite i stil med " jaha, ni mår bra eller?"
Krickita: Visst är ni på gång för syskon eller?
Greengal: Jag kan inte svära på att det funkar så i SA, men jag hörde att de skulle starta upp 15 familjer på en gång, och då låter det ju som om en stor lunta ska skickas iväg?
Grattis Grace!