Inlägg från: lycklig1977 |Visa alla inlägg
  • lycklig1977

hemmamammor????

hej på er alla där ute!!!

finns det några mer därute som stortrivs med att vara hemma å ta hand om sitt lilla barn precis som jag???? jag har varit hemma i 3 år med min lilleman å stortrivs super ännu!!! nja, det finns ju klart dagar man önskar att man borde göra mer, men dessa dagar är få! berätta vad du hittar på mm, ni alla hemmamammor är välkomna att skriva till mig, kanske ni som bor " nära" kan vi hitta på ngt med våra små???? ( bor i varberg)

hej å håpp

• Svar på tråden hemmamammor????
  • lycklig1977

hej helena!

grattis till lillemannen!! aaa tiden går mycket fort! jag kan knappt tro att det gått 3 år redan!!! det känns inte så iaf!  vi vet inte riktigt när våran ska börja på dagis??? så fort han har lämnat blöjorna helt??? vet ej ännu???  nu väntar vi barn nr 2 å vi kommer att få i början av juli, vet inte riktigt hur det fungerar med pengar med nr 2, hoppas att det inte blir en besvikelse iaf?????
    vad gör ni för att roa er????

• lycklig1977

vi bor i stenåsa, på öders gränd, mittemot garden center eller blomsterlandet! :)
    så roligt att hon gillar att gå på dagis :) !!!  aaaaaa tiden går mycket fort! suck....hahahha känner igen det där med att man inte får så mycket gjort hihiihih skönt att det är över här med det hihihihihi...

hoppas du får en bra dag, här är det så fint med massor av snö!!! :) blir nog pulka till 3 års kontrololen idag :)

ha det fint!

Svar på tråden hemmamammor????